Selasa, 22 Februari 2011

Kantoii...YB PAS DiTangkap Sedang Berkhalwat..??

YB Pas diTangkap ketika sedang berkhalwat..??Pencacai Umno suka sangat kalau berita macam nii..Baca tak habis lepas tu buat fitnah1 Malaysia..Haram jadahh..

Gambar yang kat sebelah ni,wa tangkap semasa YB Manik Urai,Abang Uji sedang berkhalwat dengan Allah semasa singgah di sebuah masjid untuk menunaikan solat sunat dhuha.Beliau bersama-sama rombongan dari Kelantan akan mengadakan lawatan ke TEMAN (Teminal Makanan) Perak.

Rupa-rupanya rombongan YB Manik Urai ini disertai bersama YB Gaal iaitu,Dr. Nik Mazian,YB Pas ni memang low profile,manakan tidak..Mereka dengan selamba mandi dan solat subuh disalah sebuah masjid berhampiran sekitar TEMAN ini.

Lu orang ingat kalau YB-YB Umno Haprakk teringin ke mereka nak ikhtikaf dan mandi di masjid..??Gua gerenti YB Umno Haprakk ni pasti akan tidur di Hotel Casuarina atau palik lekeh Hotel Hill City,mana standard duk masjid brooo..lepas tu buat tuntutan ribu-ribu sebulan dengan duit cukai drp rakyat sedangkan ada rakyat yang dah nak mampuihh tak makan..Haram jadah...

Tapi inilah kenyataan,mungkin kerana YB Pas ini telah ditarbiyyah dengan Ilmu Islam..Malah kemesraan mereka sehingga gua dan kawan-kawan dibawa untuk sarapan pagi,dan mereka gua tengok hanya makan nasi lemak bungkus sahaja dengan tea tarikkkk,kalau kat hotel berapa pulak YB Umno klim??Beribu..ribu..bro..

Kemudian diadakan sedikit majlis ta'aruf bersama rombongan ini.Walau pun hanya seketika..tetapi cukup untuk kita menilai akhlak dan keperibadian mereka yang cukup tinggi sebagai seorang YB yang diamanahkan oleh Allah.

Insyaalah kalau ada rezeki kami akan mengadakan lawatan ke Manik Urai seperti yang telah di Offer oleh YB Abang Uji dan YB Dr. Nik Mazian...Takbirrr...Hancusss Umnoo..

6 ulasan:

  1. huhuhu.... lu buat gua tekezut broo... hahaha nasib tak kene heart atack hahahaha

    BalasPadam
  2. ingat lu kasik kantoi betoi2.. hahahaha

    umno mmg kaki pitnah

    BalasPadam
  3. takbiiiiirrr..pegi jahanam ngan umngok

    BalasPadam
  4. WADUH,hampir pitam gua bro,perggh memang bg gua semput pagi2 ni.....tp wa caya kerangkalian tu hampir sifar la kan...

    BalasPadam
  5. Kadang kadang serba salah bila melihat imeg.org.Islam kita yg.berpakaian serba sederhana,berjubah,berkain pelikat,ketayap,berjanggut.(Contoh terbaru BOB Lokman)

    Sahingga tidak menapakan kesampurnan pada kaca mata anak anak muda sekarang,terutama kalangan wanita hari ini.

    Di sogok pula dgn cerita,Puak puak mcm nie ,kaki menipu,perogol atau gila nafsu,beristeri mesti lebe dari had,atau tidak ada kerja lain ,minta derma..

    Maka dgn sendiri nya mereka menjauhkan diri.

    Walhal mereka ikut sunnah,memiliki kepakaran,berpelajaran,budi bahasa tutur kata yg.sangat tertib,.

    Mcm mana kita nak ubah,agar kedua dua pihak saling faham memahami?.

    BalasPadam
  6. Jatuhkan Umno selosai masalah...

    BalasPadam