Jumaat, 28 Mei 2010

Tengok nii...Hadir Mesyuarat Dapat Beras.

Lu orang hadir...kita orang kasi beras...Mungkin itulah kata-kata pengerusi mesyuarat apabila kehadiran penduduk dalam mesyuarat Cawangan dalam salah satu cawangan Umno di Tanjung Tualang yang begitu kritikal,samada ahlinya dah meluat atau disebabkan protes kepada AJK Cawangan,menyebabkan AJK cawangan tersebut menawarkan sekampit beras untuk mereka yang hadir dalam mesyuarat tersebut.

Sebanyak 100 kampit beras dan 40 bungkus hamper di sediakan oleh pihak AJK sebagai cenderahati kepada mereka yang hadir dalam mesyuarat tersebut.Salah seorang warga emas Rokiah Salim berkata"Amalan ini sangat baik kerana dapat menggalakkan kehadiran lebih ramai penduduk kampung dalam sesuatu mesyuarat yang diadakan".

Juragan : Lawakkk...Mesyuarat cawangan pun dah bagi rasuah,
inilah latihan yang diberikan oleh Umno kepada masyarakat kampung,supaya
bila PRU nanti,hanya bagi beras dan duit..mereka pasti undi Bn..hampehhh

2 ulasan:

  1. Cantikkkk...kat umah aku beras dah lama keringg..ada mana-mana caw Umno nak buat meeting,akau pasti datang...he3,takda berasss..boleh blahhh..

    BalasPadam
  2. Oooo meting umno rupanya. dalam sinar tu tak taruk la pulak sape nye meeting... huhuhu patut la orang ske datang meting UMNO... datang, tido, dapat beras

    BalasPadam