Khamis, 28 Oktober 2010

Gambar...Cerita Sebenar Kaum Cina Di Galasss..

Benarkah menurut Presiden MCA bahawa kaum cina di Galas kini kecewa dengan Pas kerana tidak menyediakan banyak kemudahan asas kepada kaum cina,dan beliau bulat-bulat menyalahkan ADUN Pas serta kerajaan Negeri di atas kelemahan tersebut.

Barang diingat...Siapakah Ahli Parlimen di kawasan Galas..??Sudah pasti Tengku Razaleigh daripada BN.Apakah yang dilakukannya selama beliau menjadi Ahli Parlimen mengapa sekarang baru turunnya peruntukan dari kerajaan BN 300 juta untuk perumahan meskin dan 10 juta untuk perumahan orang asli di Gua Musang.Sedangkan selama ini langsung tiada peruntukan dan projek yang di salurkan oleh BN.

Sebaliknya...Menurut Misbahul Munir selaku setiausaha Pas Perak yang turut berkempen di Galas,"Sepatutnya calon akan meluru ke arah para pengundi cina,tetapi di Galas ternyata berlaku sebaliknya apabila kebanyakan kaum cina akan bersorak dan bertepuk tangan sambil meluru untuk bersalaman dengan Dr. Zulkifli semasa mereka meraih undi dan menyatakan sokongan mereka terhadap calon Pas.. ini memberikan gambaran bahawa mereka tetap menolak Umno dan BN.."katanya.

3 ulasan:

  1. Salam!Puak (MCA) dah kehabisan modal macam dengam abang SULONG (umNOgok) depa la cakap tak tentu hala macam orang gila meroyan ja lagaknya melalut tak tahu hujung pangkal.Padan muka lagi.Tak sedaq diridah tua dah macam abang SULONG depa la jugak.Wsalam!

    BalasPadam
  2. Mampuihhh Umnooo...InsyaAllah kita kekalkan kemenangan di Galass..

    BalasPadam
  3. umno sudah nyanyok kerana banyak sangat makan hak rakyat cara tak betul.

    BalasPadam