Isnin, 8 November 2010

Fuhh...Inilah Gambar MB Yang Mempunyai Kekayaan 200 Juta..??

Inilah MB yang difitnah mempunyai kekayaan sejumlah
200 Juta oleh juak-juak Umno semasa kempen di Galass..
Lu orang sendiri pikirrr...


5 ulasan:

  1. Salam,

    Aku nak lahirkan rasa simpati pada tok guru yang sampai sekarang masih tegar dan segar dalam perjuangan PAS walaupun diasak dan dihina dari pelbagai sudut oleh musuh2 politik beliau. Dek kerana berbeza fahaman dan penerimaan, juak2 jahiliah ini yang tak pernah takut celaan allah swt sanggup buat apa saja utk kepentingan dunia yang sedikit ini.!!!! Allahuakbar.....

    BalasPadam
  2. tok guru N.A mekmang pejuang islam tulen,.,.,juak2 serta gerombolan memang takut pada tok guru N.A seperti yahudi takutkan kebangkitan ISLAM,..,,.syabas tok guru,..,adakah lagi hamba ALLAH seperti tok guru N.a ini,.,.,.

    BalasPadam
  3. Sah la TG ada kekayaan banyak tu..sbb harga kambing tu RM50juta,harga Rmh tu RM100juta dan tanah yang didiami beliau RM50juta..kah3..Umno memang bangang sampai ke Mampuihhhhh..!!

    BalasPadam
  4. Betul la..seperti apa yg sahabat aku bgtahu,pada tahun 2000 dlm mesyuarat tertutup pimpinan Umno di KL,PM bgtahu agar cara kehidupan TG Nik Aziz mesti ditutup dan tidak blh dihebahkan dlm media massa..

    sekiranya tersiar kepada rakyat maka kuasa menteri-menteri dan pimpinan Umno tidak akan kekal lama.

    BalasPadam
  5. makin kuat di hina makin kuat semangat tok guru..allahu akbar..cth: rakyat kelantan sungguh bertuah mempunyai mb & sultan taat pada allah

    BalasPadam