Selasa, 21 Disember 2010

Tengok nii..Kerja "BIADAP" Taib Mahmud Terhadap PR....

Tindakan BN Serawak yang meluluskan kertas putih pada Persidangan Dewan Undangan Negeri bagi menghalang pimpinan PR selain organisasi dan media dari luar adalah dilihat sebagai "Biadap" tidak bertamaddun dan ketakutan yang melampau kerajaan pimpinan Taib Mahmud dalam menghadapi pilihanraya Serawak yang semakin hampir.

Kertas putih berkenaan kononnya bertujuan merekodkan segala aktiviti dan tindakan yang dilakukan oleh pimpinan PR,organisasi dan media dari luar Serawak terhadap BN Serawak,sekiranya mengganggu ketenteraman dan memecah belahkan BN Serawak maka tindakan yang wajar akan diambil.

Menurut penasihat Keadilan Serawak Dominique Ng Kim Ho,Umum mengetahui bahawa Pilihanraya Serawak kian hampir,dan tindakan BN meluluskan kertas putih itu secara tergesa-gesa dalam persidangan Dewan Undangan Negeri memperlihatkan mereka dilanda ketakutan melampau terhadap kebangkitan PR.

Menurut rekod,Gobala Krisnan adalah individu yang terawal dihalang datang ke Serawak selepas mempersoalkan kekayaan Taik Mahmud di Parlimen 2 tahun lalu.


Juragan : Benarlah bahawa Serawak kini dipunyai oleh Jutawan Taik Mahmud..!!
yang berkuasa penuh seperti seorang mafia yang tidak boleh
dipertikaikan kekayaannya..Mampuihhh BN PRU13!!

5 ulasan:

  1. Nak jadi KM sampai ke mampossss..

    BalasPadam
  2. Gambir sarawak vs Kemut lubnan,bilakah agaknya perlawanan bola sepak bermula kat sarawak nanti,kita tunggu demi tunggu demi tunggu...terus kojolllll...hehehe..

    BalasPadam
  3. BIAR ALLAH SAHAJA MEMBALASNYA... KITA TUNGGU DAN LIHAT... ALLAH MAHA ADIL ...

    BalasPadam
  4. Puak-puak ni mana tahu balasan Allah.Mereka ingat blh hidup dan tak mati-mati.Kekayaan Taib Mahmud ni berbilion ringgit,termasuk di luar negara,tapi SPRM Haram Jadah buat buta perut saja,kalu PR,baru report dah sampai satu rombongan,Dasar manusia umpama lembu cucuk hidung!!!!

    BalasPadam