Selasa, 11 Januari 2011

Taubat laa...Akhirnya Fasha Akui Dan Menyesal..


Pelakon popular Fasha Sandha melahirkan rasa kesal atas perbuatannya memakai bikini sehingga gambar dia berpakaian begitu ketika bercuti di pantai Tanjung Benoa, Bali, Indonesia pada 30 Disember lalu tersebar di Internet.

“Ya, memang benar ini gambar saya yang memakai bikini dan kain pario berwarna hijau,” katanya menerusi laman sosial Facebook peminatnya, WE LOVE FASHA SANDHA.

Dalam laman web itu, turut disiarkan satu lagi foto seksi Fasha bersama seorang rakannya yang tidak dapat dipastikan identitinya.

Menurut Fasha, 27, gambar-gambar dia berbikini bersama tiga rakan wanitanya itu telah dimuat naik oleh sahabatnya yang hanya dikenali sebagai Syazwani dalam laman Facebook ketika bercuti di Bali baru-baru ini.


Juragan : Menyesal saja tak cukup..Kena Bertaubat dan jauhi maksiat!!



3 ulasan:

  1. Mengucapkan perkataan menyesal cukup mudah, babi kalau boleh berkata-kata pun akan bercakap menyesal jadi babi.... tapi esok babi tu tetap juga babi...

    BalasPadam
  2. Ramai d kalangan teman teman gua pegi sana,berubah sikap,

    D sini sembahyang sama sama d surau cecawi/ Masjid kuning,KD hampir setiap malam., tapi sampai sana ,satu mcm rasa, tiba tiba aje lupa,saolah olah Allah tak der di situ.

    Klu Fasha jadi begitu gua kurang hairan cikit,kerana itu dunia(Cara) kehidupan yg.dia pilih.

    Ini kawan gua,ketayap tak lepas di kepala.

    Bukan mengata bukan menghina, tapi gua tak faham mengapa smue nie bole berlaku..w/pon x smue begitu.

    Yg.salah kita katakan salah

    Jgn maree!!!

    BalasPadam