Isnin, 17 Januari 2011

Inilah Gambar Blogger Umno Paling "DiTakuti" Di Tenang..


Lu apa gambar tangkap apek..??Memang tenang habissss apek ni ambil gambar.Mungkinkah hanya"blogger" ini yang tinggal untuk diupah oleh Umno bagi mendapatkan maklumat daripada pembangkang??..kuah3

Santai Larut Malammm...


6 ulasan:

  1. dah takde citer sgt ke nk mengata? tgk blog mcm baik ade sabda Rasulullah s.a.w. bagai. yakin ke ajaran tuan guru tu tk sesat?

    BalasPadam
  2. kalau gitu sah blogger mcm aku tak dpt cari makan,yg dlm diatastu senior lagi kalau tengok umur mcm dah 2x3 kali samb kontrak,sebab dia pencacai umno kini dan selamanya....

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama hoii..
    Klu ko kata Tuan guru tu ble sesat,bgtau teman ajaran mana yg lu confirm x sesat?
    Nk politik pun jgn la bengap sgt otak beku lu tuh mcm Rasulullah x berpolitik pulak..
    Yg siap ada tentera,ada kerajaan Islam tuh x politik ker Bhaii???
    Islam nk memerintah kena la masuk politik,bukan duduk berkurung dlm masjid jer..
    Apa la jummud sgt lu neh..
    Surat kerajaan Nabi Sulaiman kpd Ratu Balqis tuh bukan tindakan politik ker?
    Itulah politik bhai,politik yg berlandaskan Tauhid kpd Allah,bkn mcm UMNO,agama ikut sekerat-sekerat jer..

    BalasPadam
  4. Ajaran sesiapa pun tak sesat!kalau mengikut Quran dan Hadis.!!

    Adakah Umno mengikut Quran dan Hadis dalam perlembagaannya dan pemerintahannya?????

    Bagaimana kehidupan pimpinannya,bangga dengan membuka aurat lalu menentang ayat Allah surah An-nur 31 dan al-ahzab 56...sesat habisss

    Sebenarnya Umno tidak mahu dan ingin mengikut al-quran dan hadis,parti ini memang sesat dan wajib di tentang dan dikatai agar rakyat sedar akan kesesatan Umno ini,Parti ini juga merosakkan Aqidah dengan pemimpinnya mengatakan hukum Allah tidak sesuai di jalankan dinegara ini.

    BalasPadam
  5. Umno bertambah sesat lagi,apabila dalam sembahyang Allahuakbar (Allah maha besar) luar sembahyang Sultan pulak maha besar,sampai nak kena hukum bunuh siapa yang pertikaikan sultan.

    Sedang hukum bunuh dalam islam sudah ditetapkakan,salah satunya murtad takda pulak hukum bunuh kalau menegur sultan..Inilah kesesatan Umno!!Ada paham Umno "Baral"

    BalasPadam
  6. klu ajaran tok guru sesat nape tak report je...jgn jadikan isu klu tak yakin apa yang nak dijelaskan tak jelas pada orang ramai...orang sekarang bukan macam dulu, banyak rujukan yang bole dijadikan panduan...beb, wa dulu antara ahli umno setia, wa sendiri saksi macamana umno beri arahan pada para demo reformasi, ( 1998-2001 )wa terlibat dengan macam2 aktiviti, bercampur dgn mcm2 orang, dari takde apa2, sampai ada yang dah jadi MB, wa tau mana yang baik, berjuang demi agama bangsa.....umno tak macam tu, semua duit...tak sesat ke.???

    BalasPadam