Ahad, 6 Februari 2011

Fuhh..Inilah Gelombang "Hampehh" Yang Di Takuti Pembangkang..??

Kalau dulu di Trengganu Umno gunakan Gelombang Biru yang haru biru,kini Kelantan pulak dengan Gelombang Merahyang beserta dengan nafsu serakah mereka untuk menawan kembali Kelantan.

Hanya dengan melihat kemenangan penuh rasuah dan tipu muslihat serta ugutan di dua DUN iaitu Manik Urai dan Galas telah menjadikan puak Umno perasan bahawa itu adalah suara sebenar rakyat Kelantan untuk kembali menyokong BN dalam PRU-13 ini.

Lu orang kena ingat bagaimana DUN Ijok yang pembangkang kalah dalam PRK tetapi disapu kembali pada PRU-12 hinggakan Umno terlopong dan ternganga.

Rakyat sudah cerdik dan pandai,bukan macam penyokong Umno yang selayaknya di gelar "Pencacai" yang memikirkan perut dan bawah perut saja untuk hidup.PRK adalah masa di mana rakyat akan mendapat segala kemudahan dan bantuan yang selama ini diperlukan oleh mereka tetapi tidak dipedulikan oleh pimpinan Umno dan BN.

Jadi..PRK inilah masanya untuk mereka memberikan undi "Sementara" bagi menyedapkan hati para pimpinan Umno yang terGILAkan kuasa sementelah menunggu PRU-13 di mana para pengundi akan kembali kepada pembangkang lalu "Menunjukkan Jalan Keluar" bagi Umno/BN semula,terutamanya di PERAK.

Kalau semua dah ada Gelombang sendiri,bagaimana pulak dengan Perak..Wa rasa MB Zambry akan melancarkan gelombang yang akan menggelapkan masa depan Umno/Bn di Perak iaitu "Gelombang Hitam" yang memang sinonim dengan MB Haram ini.


Juragan : Umno Haprakk...agak-agak la bro...



9 ulasan:

  1. Surah ali-Imran ayat 139 sekadar buat hiasan kat blog tapi tak faham maksudnya.
    Pas skrg lebih sekular dari UMNO....ptuih

    BalasPadam
  2. dasar umngok..khakhh ptuihhh!!!

    BalasPadam
  3. Meludah tapi tak berani tampil , ludah ke langit la tu.

    BalasPadam
  4. UMNO PERLU SEDAR HALANGAN DAN CABARAN YG AKAN DIHADAPI DALAM MENDAPATKAN KEMBALI KALATE.USAHA YG GIGIH DAN BERTERUSAN BERSERTA DENGAN DOA BAGI MEMASTIKAN RAKYAT KELATE DAPAT MENGHIRUP UDARA YG SEGAR DI BUMI KALATE, AKAN MENDAPAT KEREDHAAN DARI ALLAH. KITA BIARKAN PAS BERMIMPI HINGGA KE PAGI DAN MENGHARAPKAN NASIB UNTUNG BERULANG KEMBALI. MOGA UMNO BERJAYA

    BalasPadam
  5. islam tegak berdiri di negeri kelantan.

    BalasPadam
  6. Umno Taik nak berangan..ka..ka..ka..ka..

    BalasPadam
  7. Umno Jahiliah nak ambil kelantan..??,Jadi Negeri Maksiat la negeri ambo ni..Umno tuiikk.!!

    BalasPadam
  8. goodlistener berkata...

    UMNO PERLU SEDAR HALANGAN DAN CABARAN YG AKAN DIHADAPI DALAM MENDAPATKAN KEMBALI KALATE.
    USAHA YG GIGIH DAN BERTERUSAN BERSERTA DENGAN DOA UMNO( RASUAH DUIT, PROJEK MEE SEGERA )
    BAGI MEMASTIKAN RAKYAT KELATE DAPAT MENGHIRUP UDARA YG SEGAR DI BUMI KALATE, UMNO AKAN MENDAPAT KEMURKAAN DARI ALLAH. KITA BIARKAN UMENO BERMIMPI HINGGA KE PAGI DAN MENGHARAPKAN NASIB UNTUNG BERULANG KEMBALI. MOGA UMNO BERJAYA MENDAPAT KEMURKAAN DARI ALLAH TA'ALA....

    BalasPadam
  9. Kalu UMNGOK nak nampak gah Gelombang Merah sila ambik gambar di stadium Sultan Muhammad IV waktu Awang anak manja Adek menonton ramai orang pakai baju merah bro.....

    BalasPadam