Jumaat, 11 Februari 2011

Pas Dalam "Ketakutan" - Datuk Pa..

PAS semakin resah melihat sokongan rakyat Kelantan terhadap parti itu semakin pudar dan mereka kini mula menerima kembali Umno, kata Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed.

Beliau berkata keadaan itu jelas dilihat apabila rakyat menolak PAS pada pilihan raya kecil bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan kawasan Galas dan sebelum itu di DUN Manik Urai apabila calon parti itu hanya menang dengan majoriti tipis."Lebih menggusarkan mereka apabila kita melancarkan Gelombang Merah baru-baru ini, mereka bertindak membuang kain rentang mengenai program itu yang digantung di merata tempat.

"Mereka juga semakin resah apabila tidak ramai lagi penyokong menghadiri ceramah mereka dengan ratusan malah ribuan rakyat mula beralih menghadiri program Umno," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Konvensyen Umno Kelantan di sini malam tadi.

Mustapa, yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, berkata Umno Kelantan akan memantapkan lagi kedudukannya bagi memberi keyakinan kepada rakyat supaya memilih BN pada pilihan raya umum akan datang.

"Sebab itu kita akan memperkemaskan beberapa perkara paling penting iaitu jentera penerangan, kempen gerak saraf dan daftar pemilih," katanya.

Mustapa berkata beliau juga yakin rakyat Kelantan terutama yang berada di luar negeri itu akan membuat pilihan bijak dengan memilih BN nanti.

"Sikap pengundi muda tidak lagi seperti pada pilihan raya umum yang lalu dan dilihat sudah cenderung kepada menyokong kerajaan pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak," katanya.

Beliau berkata Konvensyen BN Kelantan akan diadakan pula selepas ini sebagai persiapan menghadapi pilihan raya umum.


Juragan : Cakap biar la ada realitinya Tok Pa..agak-agak la broo..
sebenarnya lu ni "Mengingau" di siang hari..kuah3




5 ulasan:

  1. Orang kalau dah buta mata macam tu le.....
    Ditambah pulak mata hati pun dah mula gelap.
    Tunggu je PRU 13 nanti,sapa yang mengigau nii....

    BalasPadam
  2. Sepatutnya Tok Pa ni bagi aje penampar.
    Baru dia sedar langit tu tinggi atau rendah.
    Orang mimpi malam hari dia ngigau siang hari.

    BalasPadam
  3. Hok menang di Galas&menang tipis di Manek Urai sebab semua dah kena bui duit...habis ore2 asal jadi ore suruhan untuk pangkah be-end...takpolah dah abe Pa dia kato be-end dah ramai pengikut...kita nok buat guano...gelombang merah abe Pa tu takpolah kita tenggelamkan denghe gelombang HIJAU dari kami anak2 perantau...sesekali toksir bui be-end merintah negeri kami...Islam pilihan kami abe Pa dio weiiii...ore kampung&ore2 asal buleh lah nak tipu...tapi kami puok2 muda,,hek elehhhh...InsyaAllah gelombang HIJAU akan tenggelamkan gelombang merah abe Pa(bukan Red Worrior tau)

    BalasPadam
  4. TAK APA KITA TUNGGU PRU 13 NANTI , KITA LIHAT BAGAIMANA ORG KALATE MEMBUANG MUNAFIK-MUNAFIK PAS KE PULAU INDAH......KITA SEDAR PARTI AJARAN SESAT PEGANG KALATE 20 TAHUN , SATU BIJI MASJID PUN TAK DIBINA TAPI TEMPAT SEMBAHYG ORG SIAM BAGAI ISTANA, POK NAJIS AKAN DIBUANG DILUBUK NAJIS BIAR DIA SEDAR DIRI YG TERLALU TUA UTK JADI MB DAN ORG SUCI KONONNYA. SEBENARNYA DIALAH YG MELACURKAN ISLAM DEMI KUASA POLITIK......SELAMAT TINGGAL PArti ajaran sesat

    BalasPadam
  5. GOODLISTENER/ INGAT Khairy Jamaluddin kata kat Kota Bahru sebelum PRU lalu, Kita akan jadikan Kelantan sperti neraka pada pilihanraya ini last2 apa jadi be...DIL

    BalasPadam