Khamis, 31 Mac 2011

Diantara Dua Artis Ini...Siapa Yang Mendapat Petunjuk..??

Pelakon terkenal Anjang Aki dengan songkok tingginya sedang khusyuk
mendengar ceramah fitnah daripada Umi Habisdaa (Hafilda)inilah kehidupan,
walaupun umur semakin tua dan semakin senja tetapi masih berada dalam
majlis yang dibenci oleh Allah..Sama2 kita doakan agar mendapat pertunjuk..

Namun..berlainan pula dengan pemuda ini (Ciko),juga seorang pelakon
tetapi sentiasa menghampirkan diri dalam majlis yang diredhoi Allah
bersama orang beriman dan menghadirkan diri dalam majlis ilmu...maka
petunjuk Allah telah sampai kepada beliau bersama Bob Lokman..Takbirr



8 ulasan:

  1. Anjang Aki tu masa aku pi kursus BTN masa zaman DSAI masih lagi TPM, dia ini dipuji oleh penceramah dalam kursus aku tu sebagai hebat semasa membaca ikrar.... nampaknya sekarang pun sama jugaklah nampaknya.

    BalasPadam
  2. dulu kini dan selamanya

    BalasPadam
  3. ko jer lah islamnya, orang lain semua tak betul bahlol punya penulis,apsal masuk pas jadi beriman giler ker

    BalasPadam
  4. Aku benci org bodo...31 Mac 2011 9:55 PTG

    ko jer lah islamnya, orang lain semua tak betul bahlol punya penulis,apsal masuk pas jadi beriman giler ker

    31 MAC 2011 9:22 PM

    kau ni bodo lah sial...

    BalasPadam
  5. kah3..tahu tak pa..orang "Bangang" aje yang kata Umno ni hendakkan Islam.Cakap nakkan Islam tapi kerja buat macam kafir,itu MUNAFIK namanya.

    BalasPadam
  6. Tengok tv banyak sangat, selidik la dua-dua, baru tahu kebenaran. ciann orang yang dipermainkan

    BalasPadam
  7. aku tak caya langsung pemimpin umno perjuangkan islam!
    suruh bini pkai tudung dulu la woii!!!

    BalasPadam
  8. Salam, siapa kamu untuk menentukan seseorang itu Islam @ tidak...ke neraka @ ke syurga seseorang itu bukan di tangan kamu. Ingat HUKUM tuhan tidak terletak pd PARTI tp terletak pd AMALAN, & jgn lupa andai kamu benar2 seorang ISLAM SEJATI, MENJAGA HUBUNGAN BAIK SESAMA ISLAM ITU ADALAH SESUATU YG WAJIB....fikir & renung2 kan dalam2 sebelum nak berkata2, @ nak buat apa2 statement sekali pun.

    BalasPadam