Sabtu, 5 Mac 2011

Ini Pulak "Barua" Kelas Pertama Dalam Umno..

“Bersihkan dosa pada adik beradik sebelum nak menyalak berpolitik sambil busukkan darah daging (sendiri). (Ia juga termasuk) dosa kepada saya,” Pada September 1998, ayahnya Haji Ali Omar (Allahyarham) melalui sebuah surat wasiat memutuskan pertalian zuriat dengan Ummi kerana sikapnya yang suka melakukan fitnah."kata Azwan Ali adik kepada Umi Haflida.

Bagaimana Pengundi Merlimau boleh percaya dengan kata-kata si "Fasik" yang terang-terang dalam Al Quran telah melarang kita menerima bulat-bulat kenyataan manusia yang "Fasik" ini.

Fasik maksudnya orang yang terus menerus melakukan dosa-dosa tanpa bertaubat,tetapi kalau ikutkan "Betina" ni,masaallahhhh...kalau dah bapa tak ngaku anak,lubang neraka la tempatnya..kecuali bertaubat dan mohon ampun pada si bapa..Fuhhh...hebat betul "Barua" ciptaan Umno ini.

Bagaimana Umno Haprak dan busuk perut boleh bawa orang yang sebegini rupa berkempen untuk mereka di Merlimau,Hentam anuar siang malam.sedangkan yang bertanding Pas bukan PKR..??lalu didengar pula oleh ustaz-ustaz umno dan imam-imam RM800 Umno sehingga meleleh air liur dan ternganga mulut kerena asyiknya mendengar "Betina" ini menaburkan fitnah,Iman yang ada didada pak Imam dan Pak Ustaz cair begitu saja...semata-mata mahu mempertahankan kuasa Umno.

Kalau dah macam ini punya "Betina" pun Umno boleh terima dan guna untuk kempen mereka di merlimau..sudah pasti la perangai pemimpin Umno memang sebiji macam betina ini,yang senang-senang tabur fitnah tanpa takutkan kepada azab Allah.....Hancusss Umnooo....

1 ulasan:

  1. PUKULAN MAUT UNTUK PRK MERLIMAU & KERDAU

    Mari kita tumbangkan UMNO/BN, jadikan kes SAMAN EKOR ini penyebab kepada kekalahan mereka mutlak di PRU13.

    Jentera PAS di Merlimau dan Kerdau main isu SAMAN EKOR ini sehingga UMNO jadi hangit di sana, ini isu rakyat, ahli PR kena, ahli BN kena, ahli ATAS PAGAR pun kena.

    AYUH PERJELASKAN ISU INI KEPADA RAKYAT, PASTI AKAN MEMBERIKAN KESAN KEPADA KEDUA-DUA PILIHANRAYA INI. BIAR UMNO/BN MATI BERAGAN SELEPAS INI.

    BalasPadam