Selasa, 15 Mac 2011

Inilah Wajah YB Umno Yang Berani Dan Teluss..??

Hebattt...Inilah Adun tempat gua..kata-kata di papan banner yang mudah ditulis dan senang di ucapkan..tetapi "Sukarrrrr" untuk di laksanakan...Yang pasti lu orang pikir ada ke ahli Umno yang ada "Telo" nak tegur pimpinan mereka..??Gua ingat..Jilat lagi ada la....

Emmmm...Gua ingat lagi bagaimana seorang teman gua kena tukar tempat kerja gara-gara menyentuh ketidakadilan pemberian bantuan oleh YB Midah Osmang di kawasannya....Ahli Umno Pencacai ada beraniiii...kecut la telo-telo lu orang..sebab lu orang punya perjuangan ada makan,ada hiburan dan boleh celapak bini kira ok laaa...mampuihhh

Sebenarnya gua rasa terdapat ayat yang masih tertinggal diakhirnya yang berbunyi...kalau silap tegur lu orang akan gua tukar...dan...gua akan tahan segala peruntukan untuk lu orang...kuah3..lu orang boleh pecaya ke cakap putar belit Umno Haprak nii..?? Hampehhhhh Umno..

2 ulasan: