Sabtu, 26 Mac 2011

Tengok Nii..Ketua Pemuda "Bangang" Sokong Video..

( Gua tengok muka ahli Perkosa nii..menggerunkan beb..
garang habisss..tapi bila Chua Soi Lek pelekeh islam di Tenang
lu orang diamm macam tikus mondok..kuah3 )


Kumpulan yang sebelum ini begitu lantang memperjuangkan bangsa Melayu dan kesucian Islam, Perkasa semalam bertindak mempertahankan tindakan bendaharinya, Datuk Shuib Lazim bersama dua lagi ahli ’Datuk T’ menayang video lucah kepada para wartawan di hotel Carcosa Seri Negara.

“Ini satu pembongkaran dan kita nak tahu siapa yang terlibat kerana ia (video seks) itu tidak ditunjukkan kepada umum, ” kata Ketua Pemuda Perkasa Arman Azha Abu Hanifah.

Ini bukan Perkasa beb,ini dah jadi Perkosa..,mana tidaknya,kalau selama ini mereka lantang mengatakan mereka memperjuangkan Islam,tapi kalau bab mengaibkan orang macam ini pun lu sokong..kira "Bangsat" habis la luu.Inikah kumpulan yang begitu hebat melaungkan pejuang bangsa melayu,kalau bangsa yang sama bahasa,warna kulit dan agama lu orang sanggup fitnah dan aibkan semata-mata nak mempertahankan sorang dua pemimpim rakus dan zalim kira "Pencacai Najis" habis la lu orang.

Mana mungkin bangsa lain akan hormat sama lu orang beb...kalau bangsa lu sendiri pun lu mahu kasih pelingkup..kira dasyat la..sbb bangsa lain terutamanya cina dan india tak sampai bacul macam ini buat bangsa mereka..Gua respect la sama lu orang...Tahniahh..!!

Kalau macam ni punya life Ketua Pemuda Perkosa...Gua
yakin,bab mengaibkan individu lain sudah jadi perkara biasa
bagi puak-puak ni beb,janji ada masukkk....Nauzubillah..



7 ulasan:

  1. tu la ketua pemuda mangkuk hayun namanya...rupa pun mcm raja lawak

    BalasPadam
  2. Tengok muka dan songkok pemuda mangkuk hayun ni,boleh nampak ramai jenis ini,duduk dan lepak dikedai Babi Panggang,jalan antara Medan dan Danau Toba.Cuma depa tak pakai Baju Melayu sebab depa Batak.

    BalasPadam
  3. dia tu bukan Islam dah!!!

    BalasPadam
  4. BIASA LA... AHLI MAKSIAT, TENGOK LA GAMBAR BINI DIA TU! SONGKOK YG DIA PAKAI TU ALAMAT ORANG MUNAFIK...

    BalasPadam
  5. Songkok tinggi kalu,
    Otak tarak,

    BalasPadam
  6. Mana Mamat ni tak bengang? Dia juga pemegang saham besar dalam pelaburan yang diusahakan oleh Datuk T dalam firma Fitnah Video tu. Nanti habuan dividen yang lumayan di Padang Mahyar terlpas pula. Sabarlah.

    BalasPadam
  7. SUAMI HANTU KOPEK

    BalasPadam