Sabtu, 26 Mac 2011

Tengok nii...Kezaliman Yang Melampau...



Apakah jenis sistem dan undang-undang yang diamalkan dalam negara yang diketuai oleh Najib dan Rosmah ini..??Sedangkan pagi petang mereka menghentam dan memfitnah DSAI hingga begitu aib sekali,seolah-olah beliau tiada maruah dan harga diri umpamanya.

Di mana hak kita sebagai warga di negara ini...untuk mempertahankan diri dan menyatakan kebenaran apabila kita difitnah..??media massa semuanya dikongkong oleh parti "Keparat" ini.Hanya majlis ceramah sahaja sebagai jalannya,itu pun hanya 2 atau 3 ribu pendengar.

Namun ketakutan yang melampau pihak kerajaan Umno/BN sehingga pihak polis diarahkan untuk tidak mengeluarkan permit,apabila pihak PR meneruskan juga ceramah tersebut kerana itu adalah satu-satunya jalan dan ruang untuk DSAI mempertahankan diri maka diarahkan pula pihak polis menyekat dan menghalang ceramah tyersebut.

Inikah suatu pemerintahan yang patut kita berikan sokongan dan ketaatan atau kita akan Allah binasakan diatas sokongan kita yang penuh dengan kejahilan..!!Jadikanlah Islam sebagai jalan ikutan untuk kita sama-sama menghancurkan kezaliman Umno/BN...Hancusss Umnooo..!!

2 ulasan:

  1. Ramai betul anjing UMNO yang pakai topi merah kat dalam video nie!....

    BalasPadam
  2. pakatan rakyat pun satu..len kali xyah la wat cramah, wat tayangan bdeo sex je, xde polis nak kacau

    BalasPadam