Ahad, 3 April 2011

Kantoii..Man Raja Lawak DiBatalkan KeJUARAANnya,...??

Program Raja Lawak Musim ke-5 yang dimenangi oleh Man,mungkin di batalkan kejuaraannya..??ini kerana Astro sepatutnya menampilkan peserta yang hebat dan memang lawak iaitu Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar sebagai pesertanya,ini kerana siasatan "Lawak"nya telah menggelikan hati dan "Telo" rakyat di negara ini.

Beliau yang baru melawak dengan mengumumkan video seks lucah yang dikaitkan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah ‘tulen’ you..Malah Ismail membayangkan hasil siasatan akan diserahkan kepada Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail untuk tindakan susulan dalam tempoh terdekat.

Sedangkan lu tahu ke??mengapa DSAI membuat laporan tentang konspirasi Video jijik tersebut ke balai polis?? Sebab beliau mahukan satu siasatan yang terperinci membabitkan siapa individu yang yang menjadi "Hero" dalam filem tersebut dan menahan mereka yang mengeluarkan video jijik itu,tulen ke tak tulen itu cerita lain..kalau dah eskay kata hanya itulah satu-satunya video yang ada,dah mestilah ori braderr..belum kena copy lagi..

Macamlah cite rumah pak mamat kena rompak,apabila report polis...polis datang hanya untuk memastikan bahawa rumah Pak Mamat memang "Tulen" kena rompak (Maksudnya memang betul kena rompak,dan bukan rompak main-main..kuah3 ) malangnya pihak polis tak cari dan siasat pun siapa yang merompak...cuma dia datang nak pastikan rumah Pak Mamat berlaku suatu rompakan yang "Tulen" (Betul-betul)..

Jadi..benda ini sudah menjadi lawak yang menggelikan hati dan Telo rakyat negara ini...dan AStro telah didapati sudah tersilap pilik "Raja" Lawak musim ke-5 ini,Bukan Man yang menjadi juara,tetapi KPN yang sepatutnya menjadi juara...kuah3...Lu Sendiri Mau Pikir Braderrr....




16 ulasan:

  1. Wakakaka..Memang lawak punya KPN.

    BalasPadam
  2. AKU PUN TAK BOLEH BERHENTI GELAK NI

    BalasPadam
  3. Ko ni buat suspen aku jer.....aku ingat Man ni bebetui ler kejuaraannya di tarik balik! Puhhhh! Aku suka lawak si Man nih!

    Bab nak bagi anugerah lawak Tulen You...tu jom kita serahkan beramai-ramai. Amacam?

    BalasPadam
  4. sukar nak percaya dan sukar juga tidak mahu percaya sebab anwar tu seorang lelaki normal punya nafsu dan keinginan. apapun kita tunggu hasil penayangannya di perlimen. kalau ternyata pelakon hero dalam tayangan tersebut bukan anwar memang lawak menonggenglah kpn. tapi kalau ternyata sebaliknya bagaimana?

    BalasPadam
  5. Calon untuk anugerah 'BADUT NEGARA TAHUN 2011'. Calon lain FLOM atas ulasannya tentang tsunami di Jepun.

    BADUT NEGARA TAHUN 2010 dikongsi oleh beberapa orang antaranya Sepol, Ezam Kotak, Bung dan sebagainya.

    BalasPadam
  6. violance planet3 April 2011 11:51 PTG

    hehehe..Sebenornya Bukan Anuar dlm Video tuh..
    Klu btol Anuar,KPN dh umum dh pon..Sepatutnya Video tuh menayangkan pelakon lelaki tu tibai amoi sambil melayan tweeter..whakakaka!!!!
    Tujuan Video ne didedahkan supaya PR kalah teruk dlm PRN Sarawak...Semua political game bro..
    Bila polis dh tgk pelakon tuh bkn Anuar,dia hanya sentuh bab ketulenan utk camoufladge niat jahat BN yg sudah terkantoi yg diwakili Anak Tambi (yg juga pelakon porno berpengalaman)supaya rakyat atas pagar menunggu-nunggu kptsn..Klu Polis umumkan lelaki tu bkn Anuar ianya sebelum tarikh mengundi,guess apa akan jd pd undi BN..
    So KPN terpaksa menjadi pecacai krn Buah catur Bn dh terceck mate dia sendiri..ada paham????

    BalasPadam
  7. Salam Yob, kenapa kita selalu dpt KPN yg pelawak? Sian kat kita!

    BalasPadam
  8. Itu aje yang ade dan disukai oleh pemerintah sekuler kak oi.Senang ngikut telunjuk deme.

    BalasPadam
  9. AWAT LA MALAYSIA NI ADA BANYAK PAK LAWAK ? RAKYAT SEMUA HABEEH KENA LAWAK SAMPAI APAPUN TADAK HANYA SEKSA HARIAN LA AKIBAT BANYAK SANGAT RAJA LAWAK MEMIMPIN ! RAJA LAWAK SERONOK MELAWAK SAMBIL JALAN KE BANK !

    BalasPadam
  10. rupa-rapanya...pengikut PAS bengong sombong tak faham ataupun buat tak faham....maklumlah hanya setakat pasti je....pasai tulah dok melalak..menyalak macam anjing gilaaaaaaaaaaa...ni mungkin anak murid mamfuz....ni yang mengomen dan mengwujudkan kerja untuk mengomen...

    BalasPadam
  11. ko ni tak tahu ke dalam repot die mane ade nyatakan suruh cari siapa pelakon tu cuma repot mendedahkan video lucah dan tangkap yg menayangkan tu, nak ckp tgk2 la jgn taksub sgt sampai bodoh tak bertempat, kalau die ckp tangkap lelaki dlm video tu kene la bro, yg hebat berlakon terhebt anuar la, depan rakyat sakit belakang siap berpusing pusing dalam bilik, ko kalau tak tgk video tu jgn pandai2 ckp siapapun, KPN tak umum kerana siapkan laporan penyiasatan, baru betul inilah para pengtaksub yg memang dah tak boleh nak wat ape lagi, kerana ape? kerana ego, x nak mengaku kalah dan salah walaupun dah tahu kebenarannya, esok takut borang kata bodoh , malu la pula kan?

    BalasPadam
  12. yg atas ni pn sekor bodoh! polis kata siasatan di peringkat akhir. bila dh umum maknanya dh akhir la bodoh! mana boleh buat kenyataan kalau siasatan xsiap! tiada bukti anuar dalam video. BN terdesak!!!

    BalasPadam
  13. KPN tak umum kerana siapkan laporan penyiasatan, baru betul...blablabla

    nak tanya sikit...berapa lama mau siap laporan...brapa kali mau tengok itu video dlm satu hari...

    lembap la...

    BalasPadam
  14. gerenti khidmat akan disambung lagi 100 tahun...

    BalasPadam
  15. Anwar kan anugerah tuhan. Mana boleh tuduh dia. Buktikan tingkah laku bukan muslim anwar ni. dia seorang berilmu, bercakap dengan sopan...sentiasa menghormati orang tua. Miskin hanya ada van perodua. Kereta mesedis yang dia naik hanyalah teksi sahaja oi.....tak mungkin.

    BalasPadam
  16. knp gambar hitam putih..?susah nak nampak dan xbrp jelas...knp dirakam...Anwar xtau ke...bukti yg x jelas perlu siasatan lebih terperinci

    BalasPadam