Jumaat, 8 Julai 2011

Bangsattt...Ahli Petubuhan Silat Lincah Bebas Berada Di Kuala Lumpur....

Seramai 10,000 ahli-ahli Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia yang berhimpun di ibu kota bagi menghadiri sambutan ulang tahun ke-50 pertubuhan mereka tidak diarahkan untuk terus berada di Kuala Lumpur walaupun sebelum ini merancang mahu bertindak menghentikan perhimpunan Bersih 2.0.

Jurucakap persatuan itu berkata, bagaimanapun mereka dibenarkan membuat keputusan sendiri sama ada untuk berbuat demikian atau tidak.

“Sebahagian mereka mungkin akan terus berada di sini. Tetapi tiada arahan daripada pemimpin kami untuk berbuat begitu.

"Mereka yang datang dari luar Kuala Lumpur mungkin mahu membeli-belah atau melancong," katanya di sini, Jumaat.

Sambutan ulang tahun berkenaan dirasmikan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pada Rabu yang berakhir Jumaat.

Kelibat mereka dalam jumlah yang ramai terutamanya di sekitar Chow Kit, mencetuskan khabar angin bahawa mereka diarahkan berbuat demikian jika timbul sebarang kemungkinan ekoran perarakan Bersih pada Sabtu.

Pengasas pertubuhan silat itu, Tan Sri Omardin Mauju sebelum ini dilaporkan melancarkan 'perang' ke atas Bersih dengan berhasrat membentuk benteng manusia bagi menyekat peserta-peserta Bersih.

12 ulasan:

  1. elokla tu, bole ajak depa joint sekali

    BalasPadam
  2. Silat Lucahhhhhhhhh....

    BalasPadam
  3. Lancau la lu orang Silat Lincah,ratus ribu melayu murtad lu orang diam,Haram!!

    BalasPadam
  4. makna ade ramai yg tak setuju ngan mahaguru anak mauju...

    BalasPadam
  5. Harap Silat Lincah jangan buat hal...BERSIH ingin berhimpun secara AMAN!!!. Jangan buat desakan, kalau keras kepala akai pendek....silat tak silat kami tak peduli!

    BalasPadam
  6. silat ada lagike..aku ingat dah jadi olahraga je..

    BalasPadam
  7. korang penah tgk cite indiana jones tak? ade mamat nih dia pon tunjuk kepandaian main pedang ke kungfu eden ingat2 lupe. Indie kool je , biler simamat dah abih tunjuk lagak die, indie terus tembak satu dusyum!. terus out..

    BalasPadam
  8. Syeikh Ahmad Yasin,Syahid atas kerusi roda ditembak oleh Yahudi Laknatullah,sedang beliau Lumpuh dan buta!!

    OmarDinDon pun atas kerusi roda lumpuh,tapi nak lawan orang islam dan selamatkan Kerajaan Zalim yang bersengkokol dengan Yahudi(Apco)..Mati Syahid jauh sekali yang dapat mungkin mati tercekik!!

    BalasPadam
  9. tan sri tuuuu!....tak heraan.

    BalasPadam
  10. jangan nak heran........semua tu nak tunjuk hebat jeeeee!....

    BalasPadam
  11. Omar Din perasan dirinya jelmaan Hang Jebat ketika menuntut ilmu persilatan di Pulau Besar Melaka. Bongkak dirinya memakan dirinya menjadikannya sedemikian. Bertaubatlah.Ingat sumpah yang kau lapaskan.

    BalasPadam
  12. Omar Din lupa kawan seguru , sama taraf persilatan, sama sama daftar nama pertubuhan silat lincah yang asalnya SILAT JEBATt masih ada anak murid yang tak kurang handal.

    Kerana curang dia tinggalkan pertubuhan yang tak amanah pada guru tua.

    BalasPadam