Isnin, 11 Julai 2011

Bongkarr...Inilah Kenyataan "Penipu" Panglima Patriot..

Betul ke kenyataan Azeez nii..kalaulah ada individu yang boleh dibayar untuk berdemo dan berhadapan dengan tindakan polis yang ganas serta peratus untuk ditangkap adalah tinggi,maka hanya orang yang tak siuman sahaja yang sanggup dibayar seperti kata-kata si penipu ini...

"Semalam, semasa saya di dalam lokap, saya jumpa dan tanya beberapa orang makcik dalam penjara, dia kata diapun tak tahu, orang bagi duit suruh datang, nampaknya terbukti ramai yang tertipu dengan permainan kotor mereka ini," katanya.-mstar

Sehubungan itu, beliau mencabar penganjur dan pemimpin pembangkang yang berselindung di belakang badan bukan kerajaan agar berdepan secara adil pada pilihan raya umum akan datang.



JuRaGan : Tapi gua yakinnnn,kalau Demo seperti yang Patriot
lakukan memanglah sesiapa pun akan pergi dengan upah yang diberi..
Seronoookkkk braderrr...makan,baju,duit minyak serta duit poket kira
settle..Risiko 0.000% sebab polis dan FRU sudah kautim beb..Hancuss uMnoo...


12 ulasan:

  1. Patriot & Pak Turut11 Julai 2011 12:31 PTG

    wOII..BODOH PUNYA KENYATAAN,ENGKO INGAT MACAM UMNO KE,NAK PEGI MANA PUN KENA BAYAR..HARAMM..

    BalasPadam
  2. Jangan dipercaya cakap united mamak ni. Dulu dia kata orang penabuh dia sampai patah tengkok. Sebelum tu dia kata dia cuba ditembak di Baling. Petua orang tua-tua dulu... bila jumpa ular dan united mamak... ketuk united mamak sampai pengsan sebab dia akan buat cerita merapu pasal ular panjang sejengkal.

    BalasPadam
  3. Mamak haramm..apasal gua tak jumpa lu hari tu,kalau tidak,pasti lu tahu langit tinggi ke rendah.

    BalasPadam
  4. woit! camna pulak duk dalam lokap bulih jumpa makcik-makcik, hang jantan ka betina ? Auta kare punya mamak.

    Nana

    BalasPadam
  5. woi mamak ajis, nak menipu pun agak-agak le, takkan hang duduk satu lokap dengan makcik, memang kaki auta la hang ni

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama 12:38... aku nak nyampuk sikit!

    Kalo jumpa ulor dgn Mamak Azeez ni... betul ketuk MamakAzeez ni, bagi mampos pun takpe. Lepas tu, suruh ulor tu patuk MamakAzeez ni... ulor tu lepaskan aje. Tak bersalah pun ulor tu... sbb yg bersalah MamakAzeez! Dia punya belit mengalahkan ulor... sbb tu tak salah ulor tu patuk dia, bio dia rasa.

    MamakAzeez ni... tak pasal2 ngaku Melayu pulak! Mana tak marah ulor tu... membelit tak hingat dunia, tak tengok kulit, tak tengok cermin!

    Ralat... bukan Panglima Patriot... tapi Panglima PakIdiot!

    BalasPadam
  7. bersih = patroit = perkasa = rugi bangsa melayu dan islam

    BalasPadam
  8. anti maksiat x mngaji skolah...anak cucu kita esok2 x pk apa akn jadi..dgn pmimpin yg bglumang najib maksiat, melayu dan islam xkan ke mana..prjuangan hari ini untuk anak cucu kita hari esok..kita betulkan apa yg trmampu..

    BalasPadam
  9. pm kata satu malaysia,hanya berseh jer 1malaysia tapi patriot tu satu malysia ke, yg aku tgk satu mamak jer:))))

    BalasPadam
  10. Hangpa nak tau dia ni pi tanya orang Baling

    BalasPadam
  11. Macam haram jadah EEEEEEE ni

    BalasPadam
  12. mamak tak sama dgn melayu. sampai bila-bila mamak. mamak tongkang

    BalasPadam