Sabtu, 30 Julai 2011

Bukti Video PKR...Polis Terkantoii...



Keganasan bermula pada minit ke 5.5 saksikan..



5 ulasan:

  1. Bapak polisi yg garang tu elok d hantar kat palestin...gerenti terkencing dlm seluar askar israel kena jerkah dek bapak polisi tu...hahahahaaaa!

    BalasPadam
  2. ahahh...........kereta polis kluar dari para pembersih dengan mudah.....tapi para pembersiah di layan macam penjenayah.

    BalasPadam
  3. Polis tidak sepatutnya menembak 'tear gas' dgn senapang direct kepada orang awam, kerana menembak dengan cara ini boleh mengakibatkan kecederaan serius atau kematian jika cannister tsb kena tepat pada kepala atau dada manusia pada jarak yg begitu dekat disebabkan kelajuan cannister itu yg keluar dari senapang, pasti boleh membunuh. Waktu saya dlm tentera dulu, kami menggunakan 'grened TEAR SMOKE' yang di lontar dgn tangan bagi sasaran dekat, tidak ditembak dgn gunakan senapang. Kelajuan dgn cara lontaran tidak begitu membahayakan kpd manusia. tidak sampai boleh membunuh.... Zalim dan kejam mereka ini, yg pasti pada saya, mereka tidak pakai OTAK.atau mereka mungkin ada niat untuk mendatangkan kecederaan serius atau kematian..Lojik tak, apa yg saya katakan ini..??

    BalasPadam
  4. Memang logik,dan itulah niat polis jahat ini,untuk mendatangkan kecederaan kepada peserta BERSIH atas arahan pemimpin yang ZALIM!!

    BalasPadam
  5. Sapa SURUH BERHIMPUN?? BODOOOOHHH!!! BAHLOL AL-BANGANG!!! TAKDA KERJA CARI KERJA!!!... KALAU SPR TAK BERSIH MACAMANA PAKATAN BOLEH MENANG BANYAK NEGERI?????????????????????
    BARUA HAMPA SEMUA!!! BODOH TAK BULEH DI AJAR!!!
    PADAN LA DENGAN MUKA HAMPA!! KENA GAS!! KALAU AKU JADI KETUA POLIS.. HAMPA SEMUA AKU BOM!!!!
    ADA KA PI BAGI MAKAN LAYAN DENGAN BAGUIH!!
    PTUIIISHHH!! HAMPA P IKUT AMBIGA ANTI ISLAM TU BUAT APAA... ????? PAKAI OTAK LAAA WOIIIII!!!!
    AKAI ALLAH BAGI BUH KAT MANA?? JANGAN LAAA JADI MELAYU MCM RESMI LALANG???!!! TAK DAK PENDERIAN!!!...GUNA LA SEBAIK NYAAAA OTAK TUUU!!! AKAI TAK DAK... PUIIIHHH!!!

    BalasPadam