Ahad, 31 Julai 2011

Mengapa Tiba-tiba Mat Sabu Gelakkan Pak Jib..??

Mat Sabu akan gelakkan Pak Jib,kerana hari tu mereka gelakkan abg Mat,kata abg Mat Sabu berpura-pura sakit lutut,bila dah kena operet baru semuanya terdiam.Kini tiba-tiba Pak Najib pulak kena bedah lutut...Kah..kah..kah..Mat Sabu pulak akan gelak dan kata Pak Jib penipu..??Sory la beb..Orang Pas bukan macam itu..Orang sakit kita kena simpati,jangan ikut resam Umno Haprakkk..Orang lain semuanya Menipu yang betul hanyalah puak-puak mereka dan RosMEWAH sahaja.

Datuk Seri Najib Tun Razak malam Ahad mendaftar masuk ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk menjalani pembedahan kecil pada lutut kirinya Isnin.

Perdana Menteri yang diiringi isteri Datin Seri Rosmah Mansor dan dua anak mereka, Nooryana Najwa serta Norashman Razak, tiba di Wad Diraja HKL pada jam 10 malam.

Khamis lepas semasa mengadakan lawatan kerja ke Kedah, Najib memaklumkan kepada pemberita bahawa beliau akan menjalani pembedahan itu ekoran kecederaan dialaminya semasa melakukan sepakan penalti ketika bermain futsal sempena sambutan Hari Belia pada Mei lepas.

Perdana Menteri berkata pembedahan itu tidak mengambil masa lama untuk pulih, dan beliau dijangka boleh bekerja semula selepas tiga hari menjalani pembedahan.

Sebelum ini, lutut tersebut pernah tercedera semasa Najib bermain bola sepak ketika menjawat jawatan Menteri Belia dan Sukan dalam perlawanan terakhir bersama bekas legenda bola sepak negara Allahyarham Datuk Mokhtar Dahari.

Najib menjadi Menteri Belia dan Sukan dari Ogos 1986 hingga Oktober 1990 - mstar


JuRaGan : Mungkinkah akan dimasukkan besi macam Mat Sabu..bukan apa bro..takut besi tu
bertatahkan berlian sehingga mencecah RM 24.4 juta pulak,rakyat
jugak yang kantoi kena bayar...kuah3




11 ulasan:

  1. HI my friend, could you exchange link? this is my site http://simphylosophy.blogspot.com/
    I do hope you would not mind to exchange link with mine. However, it is not good like you but I will try to design more..

    Regards,
    Sim

    BalasPadam
  2. kalau dia mampus lagi bagus, aman malaysia kan

    BalasPadam
  3. itu namanya lutut reput,sepak bola futsal pun boleh cedera.Tengok Abg Mat cedera sebab kena langgar kereta polis barua,baru la namanya Pejuang.

    BalasPadam
  4. Kalau masuk besi mcm abg mat sabu,mesti harga besi tu berjuta..juta..juta..barulah value PM berjuta nilainya,sama dengan bininya Rosmah si duta belian.

    BalasPadam
  5. ehh ehhh ehhh tendang bola mula pun kena bedah. Belum kena langgar waja lagi. Mana lagi hebat lutut Pak Mat Sabu dari lutut Pak Najib.

    BalasPadam
  6. apa la korang ni takkan tu pun tak paham2... tiap2 malam najib nak kena henjut si rosmah itu pasal la lutut goyang... rosmah mana mau main atas katil dia mau najib main pacak, berapa ratus kilo najib nak kena angkat berat si rosmah..big show punya berat pun kalah... mintak maaf ya datin seri rosmah jika saya terkasar bahasa sebab sudah masuk bulan posa tarak baik marah2..

    BalasPadam
  7. Cheh....memang takde otak orang2 pembangkang ni. Hanya pandai menghina dan mengutuk aje korang ni. Monyet pun tak seteruk perangai macam korang. Tuihhhh.....memang korang ni paria dan haprak. Kalau macam ni lah perangai jangan harap majoriti rakyat nak sokong. Agaknya korang ni anak-anak haram lahir bila mak korang melacur dengan bangla dan lahirlah korang. Ye la agaknya tu. Elok dudok dalam hutan dan berkawan dengan kera ajelah kalau berkata2 macam pukimak korang. Silap2 kera pun tak nak berkawan dengan korang....kumpulan paria betul.

    BalasPadam
  8. Dia orang memang kurang ajar. Tengok aje lah macam mana seronok Mat Sabu Labu mengutuk dan menghina orang lain bila bagi ceramah. Yang si penyokong2 bodoh tu bila dengar kelentong Si Labu ni bukan main seronok sebab otak letak kat lutut. Tengok muka Si Labu tu pun langsung tak ada nur. Muka pun nampak macam muka orang munafik. Neraka jahanam menunguu kau wahai si Labu kalau kau tak bertobat.

    BalasPadam
  9. Hello bro, sekurang2nya Najib ada juga berbakti pada negara. Kau? Hidup kau menyusahkan orang so dari Najib lebih baik kau yang pergi mampus....anak haram jadah.

    BalasPadam
  10. Saya sokong memang penyokong2 pembangkang ni otak tarak sebab mak dia orang ni pelacur jadi lahir lah anak-anak haram....hehehe.....HIDUP BN!

    BalasPadam
  11. Tengok muka Mat Labu tu, sekarang dah jadi pelakon pembantu Anwar Aljuburi.....muka pembohong. Muka dan badan sebijik macam vavi...

    BalasPadam