Jumaat, 8 Julai 2011

Tengok...Siapa Menteri "Bangang" nii..

Polis masih membuka tawaran permohonan permit kepada mana-mana pihak yang ingin mengadakan perhimpunan di stadium luar ibu kota pada Sabtu ini.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, bagaimanapun semua permit untuk berhimpun di semua stadium dalam bandar raya ini ditolak.

"Permohonan akan diproses segera. Semua permohonan di mana-mana stadium dalam Kuala Lumpur ditolak.

"Polis dan kerajaan telah bersikap adil kepada semua pihak dan menawarkan permohonan berhimpun di stadium di luar Kuala Lumpur," katanya kepada pemberita di sini, Jumaat

Pemuda Umno dan Bersih 2.0 telah memohon untuk berhimpun di Stadium Merdeka sementara Pertubuhan Peribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) mahu Stadium Titiwangsa sebagai lokasi mereka berhimpun.

Dalam pada itu, Hishammuddin menegaskan, pihak berkuasa akan bertindak dengan apa cara sekalipun mengikut pertuntukan undang-undang kepada mereka yang sengaja melanggar undang-undang.

"Bagi polis dan kementerian saya, keselamatan awam merupakan keutamaan," katanya.

JuRaGan : Apa la punya bangang Menteri Umno niii...hari tu tuannya
dah janji pilihlah mana satu stadium,maka akan diluluskan..kini suruh buat
kat luar ibu kota pulak,lepas tu nanti suruh buat di luar negara pulak..memang
pondan siam betul laa..inilah ciri-ciri orang munafik (Bila bercakap dia
menipu,bila berjanji di mungkir..kata Nabi) yang tidak dibenarkan
di dalam Islam untuk dilantik menjadi pemimpin...Hancusss Umnoo...


9 ulasan:

  1. Bukan saja bangang..Tapi P Ramlie kata "Baral"..!!adik beradik keldai la.

    BalasPadam
  2. Komen sikit,memang dah lama dengan "Kebangangan"nya,Tak layak langsung menteri bodoh mcm ni jadi Menteri KDN!!

    BalasPadam
  3. sepak je batu pelir dia tu....!

    BalasPadam
  4. Lidah bercabang.. cakap lain dan buat pun lain. Susah nak percaya, pasal dia ni kuat kelentong.. uhuk..uhuk..

    BalasPadam
  5. Dari jalan, kita ke stadium... sekarang dia suruh kita ke luar KL. Kalau tiba-tiba jika kita setuju dan berhimpun di Putrajaya? Adakah si celaka ini akan berdolak dalih lagi? Sudah pasti sebab lidahnya boleh dibelit-belit.

    BalasPadam
  6. kesiah kat dia, dahlah macam bapok buruk perangai pulak,apa yg tersirat allah jadikan hishamudin begini? Allahuakbar.

    BalasPadam
  7. Banyak sangat sedut taik palat Nuar Zaein, sampai bini lari. Melayu bodoh, lahanat, bangang, bahalul ni tak nampak-nampak segala kekejaman dan kezaliman yang telah dan sedang dilakukan oleh Pemimpin Munafik (UMPRONO) ini? Anda semua sokong mereka ini seperti anda semua menyuruh penyamun menjaga harta dan kaum keluarga anda. Sudahlah dibodohkan selama ini, bukalah minda anda sikit aduhai Melayu Bahalul oooooi!

    BalasPadam
  8. Oii toksah la kutuyk-kutuk..kita kena kasian tengok puak-puak Polis ni..Sebab mereka umpama Anjing yang diberikan makan dalam tempurung.lepas tu paka menyalak pagi petang.

    BalasPadam
  9. hai janji tawan putrajaya 16 september dah dikota ke? abis janji tu tak termasuk dalam sabda Nabi tu ke? "..inilah ciri-ciri orang munafik (Bila bercakap dia
    menipu,bila berjanji di mungkir..kata Nabi)..." hehe..jangan marah haaa..

    BalasPadam