Isnin, 22 Ogos 2011

Bangsatt...Lelaki Simbah Asid DiBerkas..

Seorang lelaki yang ditahan petang semalam berhubung kes simbah asid ke atas seorang pemuda di Wisma Bumi Raya, Jalan Raja Laut, di sini 8 Ogos lepas, direman lima hari bermula hari ini.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Ahrasa, berkata, lelaki berusia 28 tahun itu adalah kenalan kepada mangsa.

“Lelaki yang ditahan itu mengenali mangsa dan polis yakin dengan penahanannya dapat membantu pihak polis menyelesaikan kes simbah asid yang berlaku di Jalan Raja Laut itu,” katanya dipetik Bernama Online.

Dalam kejadian itu, mangsa Mohd Rafie Abdul Latif, 27, telah disimbah asid oleh seorang lelaki ketika berada dalam kereta berhampiran tandas awam berdekatan Wisma Bumi Raya.



5 ulasan:

  1. Manusia berhati SYAITAN sanggup berlaku KEJAM terhadap sesama insan.

    BalasPadam
  2. penjenayah ini jika terbukti kejahatanya patut diberi hukuman yang setimpal dengan perbuatan jahatnya.keluarga mangsa simbah balik asid kemuka dia,penjenayah sebegini baru dia rasai apa mangsa serta keluarga mangsa lalui.setakat kepenjara penjenayah ini akan tersenyum simpul dapat tidur nyenyak tanpa penderitan,makan free badan sehat,sakit ada doktor bagi rawatan percuma dapat pulak beriadah latihan kemahiran dan bila keluar nanti muka masih cantik badan segak tanpa cacat cela.simangsa dapat apa?dahlah penderitan satu penyeksaan seumur hidup kena tanggong puluhan ribu ringgit untok rawatan,itu pun kalau berkemampuan.penjenayah ni masa kecik taknak mampos,dah besar membebankan rakyat aje, makan tanggong berak cangkong dalam penjara.

    BalasPadam
  3. simbah balik asid kat muka dia baru dia tau ,,,,langit tinggi atau rrendahh

    BalasPadam
  4. Inilah hasil didikan sekular yg tidak mendidik jiwa manusia untuk menjadi insan yg kamil dan sabar. Ini bukan kes pertama. Banyal les2 yg berbentuk seperti ini berlaku... Buang bayi apa kurangnya... membunuh terus seorang bayi yg tidak berdosa atas angkara sendiri... Kejadian2 seumpama ini adalah jawapan kepada kepincangan sistem pendidikan negara yg hanya menitikkan soal dunia dan mendidik supaya bermegah2 dgn pencapaian dgn meminggirkan pendidikan agama. Baru2 ini di selangor, dibawah Jabatan Pendidikan selangor, kera-jaan pusat, sesi sekolah agama dibatalkan kerana bertembung dgn aktiviti sekolan kebangsaan...

    BalasPadam
  5. Nak wat camna Polis Dok giler cari pemimpin politik jerrr..rakyat kene bunuh,simbah asid,rogol sloWW je amik tindakan.

    BalasPadam