Khamis, 4 Ogos 2011

Ngerii...Ular "Beranak" Dalam Perut Wanita ini..

Seorang wanita dari Pakistan merayu kepada pihak berkuasa untuk membantu dalam mendapatkan pembedahan untuk membuang ular besar yang sedang membesar di dalam perutnya.

Menurut akhbar Pakistan, wanita yang berusia 50 tahun Rasheedan Bibi dari Saggar, utara Lahore, secara tidak sengaja menelan ular kecil yang ada di dalam air minuman beliau beberapa bulan yang lalu.

Walau bagaimanapun, selepas beberapa minggu perut Rasheedan mula membesar, dan dia percaya dia hanya mengandung. Tetapi Rasheedan terus mengembang dan mengembang, dan menjadi sangat sakit. Selepas tujuh bulan bengkak sehingga Rasheedan akhirnya meminta bantuan perubatan dan pergi ke hospital.

Menurut Rasheedan kakitangan hospital menggunakan ultrasound untuk melihat apa yang telah membesar di dalam perutnya dan ia menunjukkan ular besar sedang melingkar di dalamnya.

Rasheedan, yang datang dari latar belakang luar bandar yang miskin, merayu kepada pihak berkuasa tempatan untuk membantu beliau mendapatkan rawatan agar ular besar itu dibuang.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan