Rabu, 17 Ogos 2011

Tengok nii...Kenyataan "Kecewa" PM,Gambaran Kejatuhan Beliau..??

Gua tak pernah dengar lagi ucapan putus asa Pak Najib sebelum ini,Gua rasa Pak Najib adalah PM yang kalau berucap siap dengan nada suara dan gaya sekali,supaya rakyat faham dan simpati dengan nya..tapi ucapan beliau di bawah ini begitu "Pahit" sekali,mungkin sudah terasa bahang kejatuhan beliau pada PRU13 yang cukup perit baginya,tambahan pula Timbalan beliau Pak Din menjadi umpama buluh "Pepat di luar,Runcing di Dalam"..kuah3

mstar- Berucap dalam majlis berbuka puasa dengan media di Wisma Bernama di ibu negara hari ini, Najib menegaskan sekali lagi bahawa beliau berharap berjaya dalam pilihan raya melalui sistem yang bersih. "Seperti yang sering saya sebut, hari ini saya ulang sekali lagi, saya dan jemaah menteri tidak rela menjadi perdana menteri dan menteri tanpa sokongan rakyat.

"Jadi, jangan ada yang salah anggap kita tak ingin proses pilihan raya yang bersih," katanya di hadapan kira-kira beberapa ratus petugas media.

Sehubungan itu, katanya, beliau mahu memberikan rakyat peluang memilih pihak yang mereka suka tidak kira daripada parti mana. "Saya serahkan nasib kepada rakyat. Kalau untung sabut timbul, kalau untung batu tenggelam," katanya.

7 ulasan:

  1. InsyaAllah untung BATU la tu

    BalasPadam
  2. najib nie diatau dah rakyat tak suka dia tapi nak buat macam mana takan nak turun buta2 gitu kang ke lokap plak dia!

    BalasPadam
  3. Selalunya pengikut Iblis dan syaitan akan dikenali dari kata-kata dan ucapan mereka. Sebagai contohnya, kalau mereka kata ke kiri maka sebenarnya ke kanan, kalau putih kata mereka sebenarnya hitam dan kalau timbul kata mereka selalunya tenggelam. Begitulah rupa sebenar beliau tak perlu susah-susah berfikir. Sebagai seorang Islam kita tak perlu dipatuk ular dari lubang yang sama buat kedua kalinya dan mengaku Islam tak semestinya kena jadi bodoh seumur hidup.... Cuma kita perlu ingat dan hafal bersungguh-sungguh bahawa PM kita sekarang bukanlah Bapa Pembangunan, Bapa Perpaduan atau Bapa 1Malaysia tetapi adalah Bapa Segala Munafik.

    BalasPadam
  4. Kepada UMNO, penumbukku genggam... jari tengahku tegakkan.17 Ogos 2011 pada 9:23 PTG

    Kamu dah lupa dolak-dalihnya nak beri stadium supaya Himpunan Bersih 2.0 boleh melalak sampai pagi? Kita jangan jadi orang kampung bodoh yang perlu ditipu sebanyak dua kali oleh pengembala kambing tentang serangan serigala, baru kita nak ketahui bahawa kita ditipu.

    Selagi Najib menjadi PM, Malaysia dalam bencana kehilangan wilayah dan kepentingan di dalam negara. Musuh mudah memeras-ugus si bangsat ini. Jadi cukuplah sekali ditipu.

    BalasPadam
  5. Lidah manusia munafik si najib ni nak buat rakyat percaya?yang pasti,kepercayaan rakyat terhadap beliau sudah hilang.Sayonara umno bn.

    BalasPadam
  6. jom kita pakat2 humban um-no/b-end dari putrajaya...lepas itu kita lihat sapa yang kena...hahahah!

    BalasPadam
  7. pooooraaaaaahhhhh...bila pekung dah mebusuk seluruh peusuk negara baru nak kata mau pilihanraya bersih......jangan nak berlakon lagi.......cuba lihat apa dalam PARLIMEN PEKAN....apa najib buat untuk memenangkannya dalam pilihanraya.

    BalasPadam