Jumaat, 26 Ogos 2011

Tengok nii..Mamat Gay Buat Pesta di Melaka..caya lah..


Antara 30 gay yang ditahan dalam serbuan di sebuah SPA.

Lagi-lagi Melaka,macam takda negori lain jang oii..tapi nak buat macam mana bro..inilah salah satu negori yang ketuanya Si Ali Rustam punya bangang tentang agama tergamak benarkan pusat-pusat maksiat menambah waktu operasi mereka dari tengah malam dilanjutkan sampai ke pagi atas dasar peka terhadap permintaan pelanggan yang rata-ratanya pelancung.Bagi gua ini bukan peka namanya..tapi PEKAK..

Dengan berleluasanya pusat maksiat di Melaka..Maka sekumpulan 30 gay mengambil kesempatan dengan bercumbuan dalam keadaan berbogel di sebuah spa,terencat apabila premis itu diserbu sepasukan penguat kuasa di Jalan Hang Kasturi.

Lebih memualkan, selepas lampu spa dibuka, anggota pasukan penguat kuasa Bahagian Pekerja dan Pelajar Antarabangsa (BPPA) yang memeriksa premis itu menemui banyak kondom terpakai dan sejenis cecair pelincir yang digunakan pasangan gay melakukan seks.

Pengarah (BPPA) berkata, serbuan pada pukul 9 malam itu dilakukan oleh BPPA selepas pihaknya menerima maklumat aktiviti seks songsang itu berterusan walaupun premis itu baru diserbu tidak sampai sebulan lalu.

“Maklumat mendedahkan aktiviti seks songsang kumpulan gay yang turut membabitkan segelintir pelajar berterusan di spa itu walaupun pemeriksaan demi pemeriksaan dilakukan,” kata beliau.

Menurut beliau, hasil serbuan terbaru itu mendapati empat daripada 30 lelaki yang berusia 20 hingga 50 tahun yang ditahan itu beragama Islam.


JuRaGan : Ali Rustam tentu bangga kerana hasil usaha merekaselama ini,telah ada dikalangan anak orang melayu yang sudah mampu berada sama taraf dengan orang-orang kafir dalam pesta Gay..inilah hasil toleransi beliau dalam membenarkan pusat maksiat menambahkan masa operasai di Melaka.

Cuma ingat bang Tamm...setiap pemimpin akan ditanya berkaitan dengan orang yang mereka pimpin..samada kamu bawa mereka ke arah Syurga atau ke arah neraka..!!Jadi lu sendiri mau ingat..!!



5 ulasan:

  1. skang ni gay makin teruk aku nengok...bukan saje melake tapi semue....dan pastinye zaman nabi luth telah berulang kini....AWAS!...

    BalasPadam
  2. CAYALAH...SEKOLAH ANAK HARAM..PASTU WAT SEKOLAH GAY LAKKK

    BalasPadam
  3. JANTAN MAIN JANTAN ...BESTTTTTTTTT

    BalasPadam