Ahad, 18 September 2011

Gambar "Betina" Yang Terlampau...

Inilah betina dan bapak betina yang terlampau
gilakan kuasa,terlampau gila menonjolkan aurat,terlampau gilakan kemewahan,
terlampau gilakan pujian,terlampau gila sapu duit rakyat utk bershopping,
terlampau gila menzalimi rakyat,terlampau gila mencontrol Pak Najib sampai jadi
mcm "Biul" dan terlampau gilakan populariti sehingga mereka sanggup buat
apa saja samada Halal atau haram yang penting mereka mampu
mempertahankan kuasa reput yang ada.


13 ulasan:

  1. kan ke dia ni yang dapat dokongan kuat united malays no otak...lu fikir la sendiri yer!

    BalasPadam
  2. ala apa slhnya,nikan PM kita,berjiwa rakyat.kan ini slh satu ajaran Islam umno

    BalasPadam
  3. APAKAH OBJEK YANG COLOR PURPLE?

    A) BERUK
    B) BABI HUTAN
    C) KOTAK
    D) PELACUR
    E) PEREMPUAN GILA

    UMNO BODOH

    BalasPadam
  4. Aku Jawab A..kah3

    BalasPadam
  5. Jawapan yang paling tepat ialah E !!!!!

    BalasPadam
  6. aku jawab.. semua yg diatas..

    BalasPadam
  7. Kalu soalan standard SPM....semua jawapan tu betul tapi cuma 1 saja jawapan yang paling tepat....apa dia, kita tanya Majlis Professor Negara (MPN)jawapan ada pada mereka.....

    BalasPadam
  8. grup k-pap yg wat show tu siap ucap slamet hari raye beb. malaon mn yg bg tau dia konsert ni utk celebrate raya entah. haram jadah punya org

    BalasPadam
  9. KAMU PENULIS

    DI MANA KAMU BELAJAR
    IJAZAH APA YG KAMU ADA
    FAKTA APA YG KAMU ADA

    BERKATA/MENULIS MERAPU MENCARI DOSA SHJ. SIA2 SHJ KAMU JADI MELAYU, APA LAGI KALAU KAMU MENGAKU BERAGAMA ISLAM. ISLAM TAK AJAR PENGANUTNYA JADI BODOH SIAL MCM KAMU. BODOH MACAM KAMBING.

    BalasPadam
  10. woi anon 10:48 kambing melayu mengaku alim..ko nak fakta kapla hotak ko la kambing..kambing sial memang tak boleh berfikir walaupun pun banyak fakta depan mata.

    BalasPadam
  11. Marilah kita jangan mencaci baik pembangkang mahu pun kerajaan...menambahkan dosa aje kita nie...Islam tak ajar kita begini, lagipun kata mmengata, caci mencaci tak ada nohtahnya...

    BalasPadam
  12. aku bukan alim laa sangat..baik berdiam dari mengata..berkata2 biar ada fakta..lagi satu kalau nak berkata tu gunakan akal jangan laa ikut sedap lidah jerr...

    BalasPadam
  13. PEMBANGKANG dan UMNO mai dri 2 dunia ke..? CNFIRM ke klu msuk mna2 parti bleh msuk syurga..?? knpa lah nak bergaduh..tak ingat nk mati ke..??? kata PEMBANGKANG nk bina negara islam..klu dah dok ngutuk org mcm ni..mna bleh cpai tujuan tu..baik korg berdoa pd Allah minta hidayah lg baikk..

    BalasPadam