Khamis, 29 September 2011

Kenyatan Ini Lagi Real Punya "Banganggg.."

Bekas ahli DAP, Mohamed Razali Abdul Rahman mencadangkan agar Ketua Menteri, Lim Guan Eng diharamkan daripada menjejakkan kaki di Johor.

Menurut Razali, beliau kecewa dengan kenyataan tersebut dan menganggap ia tidak sepatutnya keluar dari mulut seorang pemimpin tertinggi negeri.

Mohamed Razali juga percaya Setiausaha Agung DAP itu tidak akan memohon maaf kerana beliau sudah masak dengan sikap Guan Eng yang sombong dan ego semasa menjadi ahli parti dulu.

"Saya ingin memohon sembah kepada Sultan Johor agar mengharamkan Guan Eng masuk Johor.

"Saya yakin dia (Guan Eng) tidak akan meminta maaf kerana dia sentiasa merasakan dirinya saja yang betul," katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.

Mohamed Razali sebelum ini pernah tampil menjadi saksi mengenai majlis kesyukuran tertutup untuk paderi-paderi di sebuah hotel di sini.

Guan Eng dikatakan memburuk-burukkan Johor dalam satu pertemuan dengan media asing di Singapura baru-baru ini dengan menganggap negeri berkenaan tidak selamat berbanding Pulau Pinang.

JuRaGan : Fuhh..Ini macam punya melayu pun atak ka???Ali Rustam
tiap-tiap hali hantam Kelantan Oooo...Johor talak maksiat ka..??(Tentang Gambar) Dulu ini begong punya Ali talak kasi kerajaan negeli Melakai buat lawatan ke Kelantan,sebab kelantan manyak maksiat Oooo..Tapi Kelantan punya Kerajaan Negeli talak Bengonggg selupa ini Johor punya melayu..mau kasi Halam olang masuk Kelantan...

2 ulasan:

  1. Gua org Johor..Gua rasa PRU kali ini,kerajaan Umno kena tukar habiss,,malu gua dengan kerajaan negeri Biul mcm ini.Memalukan!

    BalasPadam