Sabtu, 24 September 2011

Subhanallah...Menteri Nii Pertama Kali Naik Bas..???


PERTAMA KALI NAIK BAS ... Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak diiringi isteri Datin Seri Rosmah Mansor menaiki bas sempena lawatan sehari beliau ke Perak di sini, Sabtu. Turut hadir Menteri Besar Perak Datuk Zambry Abd Kadir (kanan) dan isteri Datin Seri Sharifah Zulkifli (kiri) . Gambar ini dirakamkan ketika Najib dalam perjalanan dari pekan Tanjung Tualang ke Sekolah Kebangsaan Changkat Tin bagi menghadiri majlis perkahwinan iaitu Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tualang Sekah, Nolee Ashilin Mohd Radzi dan pasangannya Ahmad Fariz Hassan.

JuRaGan : Kalau dah pertama kali naik bas..Memang sah la beb..spisis tak pernah rasa kesusahan hidup,patut harga barang memanjang naik,dia peduli apa..Mahathir pun pergi sekolah jalan kaki beb..Bagi gua yang daif dan orang kampung ni,gua rasa ini bukan Bas..Ini Kapal terbang..Kalau berani naik lah bas macam yang rakyat naik...baru betul berJiwa rakyat..Kena tipu lagi la mak ngah dan pak ngah di Perak..Bior Pape..Asal Menteri Bergaye...


13 ulasan:

  1. Rosmah oh Rosmah.... Jika inilah bas yang dimaksudkan, jom kita ramai-ramai naik bas. Kalau jenis bermewah, sampai bila-bila akan bermewah.

    BalasPadam
  2. semua orang nak naik bas kalu macam ni ... buat menghabiskan boreh saja ....

    BalasPadam
  3. ini bukan bas , cuba naik bas kat bandar temerloh ke bandar jerantut...baru lah bas cik najib dan rosmah ooooiiiiiii......DUA DWSTINASI INI ADALAH NEGERI NAJIB...sungguh selesa bas kat Pahang ni. BAIK SUNGGUH HATI BUDI NAJIB DAN ROSMAH.

    BalasPadam
  4. Rosmah kalau naik bas macam orang awam yang naik,mesti termuntah dan terasa jijik..!!!

    BalasPadam
  5. Orang kampung Pakat ciumlah tangan pompuan sombong ni.

    BalasPadam
  6. ni belum lg naik bas berhimpit dgn mat bangla,mat nepal,mat indon dan segala mat-mat ler..tersentuh pulak tangan gebu kak ros...tentu dema tak nak turun..ish ..ishhh..ni bas nak pergi mana.seronoknya jadi PM,MB...kelas gitu basnya..

    BalasPadam
  7. Ntah berapa juta RM la pulak digunakan untuk interior B.A.S. ni??

    BalasPadam
  8. WAhai Rakyat sekalian. Lihatlah, betapa pemimpin mu ini sesungguhnya benar2 pemimpin 'Berjiwa Rakyat'. Sama2 merasai betapa seronoknya menggunakan kenderaan awam seperti Bas yang kamu naiki utk ketempat kerja hari2. Tidak bersyukurkah kamu dengan kemudahan yang begitu selesa ini?? Bersyukurlah kerana pemimpin kamu ini juga merasai kemudahan yang kamu juga rasai. Gunakan bas sebagai pengangkutan awam utk kemana saja... Malaysia sudah Jauh Melangkah kehadapan.

    BalasPadam
  9. laaa gua ingat naik kapal selam...

    BalasPadam
  10. Salam,

    Isyy..isyy..isyy...sian deme ni naik bas, pemimpin berjiwa rakyat ni!

    BalasPadam
  11. Takmoh ulaeh apa-apa dah. Gambo menceritakan segalanya, pakat-pakat perhati dan nilai dengan hati dan budi serta akal yang waras.

    BalasPadam
  12. nak kelentong orang budus......naik bas yang tak sama bas awam......lu pikir sendiri kelainannya......

    BalasPadam