Sabtu, 3 September 2011

Tengok nii..Cikgu "Karut"..Yang Merosakkan Murid..

sekarang...

Dulu...

Apa hal cikgu Shida "Mengarut" nii...Kalau dulu beliau memang Top dengan menggunakan You Tube untuk mempopularkan bakat gila beliau sehinggalah beliau mendapat tawaran belakon,rupanya menutup aurat pun sekadar "lakonan" juga adanya..

Kini Cikgu "Karut" ini sudah pun menanggalkan tudungnya semata-mata utk menyesuaikan dengan kehidupan glamour beliau yang akan merosakkan pesepsi anak muridnya terhadap cikgu karut ini, yang sebelum ini mereka hormati.

Nasib baik anak gua tak di ajarnya..kalau tidak nanti anak gua pulak jadi "Kuarang Ajar" dengan dengan Allah..kerana senang-senang melanggar perintah Allah utk mencari keseronokan dunia..Inilah namanya cikgu takda integriti,yang ada cuma Nafsu yang tak ingat nak mati..Inilah hasil daripada sistem pendidikan umno yang tidak berlandaskan islam..!!


21 ulasan:

  1. BUKANKAH INI DINAMAKAN MENGUMPAT ORANG. MENGAPA NAK BUAT DOSA BARU DI AIDILFITRI ? BETAUBATLAH. SATU JARI TUNJUK KELEMAHAN ORANG, TAPI ADA 4 JARI TUNJUK KELEMAHAN KITA.... SAYA BUKAN NAK BELA CIKGU TERSEBUT. SEKADAR MEMBERI PERINGATAN AKAN DOSA MENGUMPAT ORANG.

    BalasPadam
  2. Usratuna.. mengumpat ke tu... memang dasar otak umnoapco...

    BalasPadam
  3. Dlm Al-Quran ada disebut bahawa Dibolehkan mengumpat kpd enam jenis kelompok..
    Gua x igt kesemuanya ttp antaranya adalah Golongan yg melakukan kezaliman,Pengamal sihir,Org2 Munafik,Org2 Fasiq,Org2 yg melafazkan sesuatu yg tidak dikerjakannya dll ( yg lain2 tu sila semak tafsir Al-Quran bab ini)..
    Klu jenis cikgu mcm neh masuk dlm kelompok mana,lu org pikir la sendiri..
    Mengumpat yg Allah s.w.t kecualikan adalah bilamana hal itu terpaksa dikhabarkan supaya masyarakat tidak menjadi rosak kesan dari keburukan itu..Jika Ahli sihir tidak dikhabarkan kpd masyarakat akan keburukannya,maka akan ramailah yg akan tersesat dipedayakannya..
    Pastikan kita faham akan larangan2 Allah dan keadaan2 dan tempat yg mcm mana pula Allah kecualikan..
    Jika sesuatu keburukan yg boleh merosakkan masyarakat tidak dikhabarkan,maka apa akan jd kpd masyarakat?
    Semoga tidak ada yg tersinggung..
    Gua bkn nk pertahankan artikel ini ttp sekadar berkongsi dan meningkatkan kefahaman supaya kita lbh faham akan golongan yg mcm mana boleh diumpat dan golongan yg mcm mana pula tidak wajar diumpat lalu kita akan jelas akan peranan dan tanggungjawab kita dlm memelihara masyarakat..
    Semoga beroleh manfaat..

    BalasPadam
  4. Mungkin dia pon seangkatan dgn si cikgu shida tu kot..dedah aurat sana sini..Kesian kesian kena laknat di akhirat kelak..

    BalasPadam
  5. KESIAN..KESIAN kat Cikgu shida..Semoga dia bertaubat lepas ni...

    BalasPadam
  6. Dah terbalik cikgu ni. Dalam akhir-akhir ni ramai artis yg dah bertudung, tapi lain pula yang dilakukan cikgu Shida. Untuk cikgu Shida, bukan selama-lama nya pegarah nak panggil cikgu berlakon .... ingatlah!!!!!

    BalasPadam
  7. Wahai Usratuna yang berkepala sekularrr..Dalam Quran pun ngata pada manusia..bukannya kepada binatang.Sesiapa yang tidak mahu dikatai maka samalah dengan binatang.

    Yang buat kerosakkan di atas muka bumi dan menyesatkan mamusia ialah manusia yang bernama Orang bukannya binatang,jadi kepada manusialah yang perlu dikatai utk mengingatkan mereka,binatang tak payah nak ingatkan.

    BalasPadam
  8. Usratuna!!! Manusia seperti hang ni la yang banyak dalam Umno,suruh buat mungkar dan larang buat baik,berlawanan dengan perintah Allah "Amar makruf nahi mungkar".

    Inilah golongan Sister In Islam,iaitu minyak tak bercampur dengan air,minum arak klu tak mabuk tak berdosa..Buka aurat takpa yang penting hati mesti ikhlas.

    Inilag golongan munafik yang wajib diperangi,sebelum mereka mehancurkan golongan muda-mudi islam.Takbirr..

    BalasPadam
  9. Aku doa kepada tuhan agar anak akau tidak diajar oleh cikgu gila yang macam ini.

    Kalau tengok You Tube cikgu ni memang sah something wrong dalam kepala dia..sorry cikgu you tak layak menjadi seorang pendidik!!

    BalasPadam
  10. Apa lak nak salahkan UMNO?Ini tak elok ni!Salahkan lah Cikgu itu.UMNO tak suruh dia buka tudung...UMNO tak suruh dia telanjang.Fitnah la lu ni.

    BalasPadam
  11. Bini Presiden Umno tak pakai tudung,itu yang ckg ni ikut,dah betullah Umno dan pimpinan mereka yang tunjukkan teladan tak baik kepada ckg ni..ada fahammm..jangan bab ini pun engko buat-buat bodoh brader.

    BalasPadam
  12. sudah la tu ckg Shida,taubat la dan kembali menjadi pendidik yang berjiwa mulia serta besar ganjarannya disisi Allah.

    BalasPadam
  13. cikgu ni memang gila glamour.sebab tu allah gelapkan hati dia.

    BalasPadam
  14. ini cikgu yang tak bermaruah

    BalasPadam
  15. kesian cikgu ni moga dia berubah....

    srk sek.18

    BalasPadam
  16. esok dah tak laku baru nak buat alim tutup sana sini

    BalasPadam
  17. tgk pd rupa lawo skng dr dulu...aku pn naik syok tngk nya. tp otak nya senget aku tak taw la..ermmmm nasib bdn..

    BalasPadam
  18. Itu rambut palsu. Minta Tuan Mufti jelaskan apa hukum menutup aurat dengan memakai rambut palsu.

    BalasPadam
  19. memang bangang & bodoh giler 'tanpa nama berkata' komen 3 september 2011 jam 10.13 pm tu komen..mcm x penah sekolah..kesian..kesian..
    Ko tau sape yg perintah Malaysia skrg ka?semuanya dasar/undg2 Umnoporno yg wajib diikut so samada Umnoporono suruh@x suruh bkn mslh..klu skrg Malaysia diperintah PR,maka PR la yg btnggjwb kpd mslh ni..baru la kita kutuk PR cukup2..

    BalasPadam
  20. Bertaubat lah wahai cikgu Shida !!!..Sebelom malaikat datang mencabut nyawamu.....masa tu baru hang tau ...masa ni hang tak nampak lg dosa.fikir2kan lah...

    BalasPadam
  21. Kesian tgk cikgu ni.. Bergerak ke belakang plak.. Moga2 cikgu diberi hidayah dan dikuatkan iman..

    BalasPadam