Sabtu, 24 September 2011

Tengok nii.."Engkau Umpama Lilin"...??

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak menyampaikan Anugerah Jasa Bakti kepada Ahmad Mohd. Jamil waris kepada Allahyarham Sarjan Jamil Mohd. Shah iaitu anggota polis yang terkorban dalam serangan pengganas komunis di Bukit Kepong pada majlis sambutan Rumah Terbuka Wanita, Pemuda dan Puteri UMNO, di PWTC Kuala Lumpur


JuRaGan : Fuhhh...selepas 61 tahun beb,baru lah Umno nak bagi macam-macam anugerah dan ganjaran kepada waris Polis Bukit Kepong..Selama nii lu orang buat apa beb...Sepatutnya para waris dan veteran Polis dan Askar perlu berterimakasih dengan Abang Mat Sabu..Sebab beliau boleh diumpamakan sebagai lilin.."Sanggup Terbakar,Untuk Terangi Orang Lain".

Dia yang kena tibai kau-kau,lu orang yang dapat untung..
Lu orang kena ingat beb..Umno ni pandai menangguk di air keruh (Bukan Air Keruh Melaka)..Sebab sekarang ini dah hampir pilihanraya,jumlah pengundi veteran Polis dan Askar sangat ramai,selama ini menurut kajian,hampr 70% angota keselamatan yang telah pencen mengundi pembangkang..

Jadi ini lah masanya Umno Haprak nak ambil kesempatan,mau kasi tunjuk keperihatinan mereka..sebab ada Khinzir di sebalik Pokok..Sendiri pikir..sendiri Ubah..Sampai BN Rebah...



3 ulasan:

  1. GUA SOKONG LU BROTHERS.....!!!! TAKBIRRR...!!!

    BalasPadam
  2. Askar-2 pencen ni ±70% undi pembangkang sebab masa berkhidmat dulu tak merasa nak mengundi sebab org lain dah tolong undikan..

    BalasPadam