Sabtu, 17 September 2011

Tengok nii..Puak Umno "Bangsat" Menunggu Laknat Allah...

( Nak lagi clear klik kat gambar)

Tahu pulak malu dan takut mamat bangsat 2 ekor nii..siap tutup muka lagi,cuma diberi baju,topi dan makan lu orang telah menempah tempat ke "Neraka" beb..kecualilah lu orang bertaubat dan minta maaf pada yang punya diri dalam gambar...Mapuihhhh Umnooo....

JuRaGan : Manusia masuk Neraka bukan hanya kerana dosa maksiat beb..Tetapi Allah s.w.t kata "Wala tarkanu ilallazi fatamas sakumur nar" maksudnya "Barang siapa yang cenderong (menyokong atau besengkongkol) dengan pemerintah yang zalim (tidak mengikut dan menjalankan syariat islam) maka mereka akan disambar oleh api neraka" Na uzubillah...



8 ulasan:

  1. woiii tulun bg tau tu gambaq apa? Tak braPA CLEAR LA....

    BalasPadam
  2. klik la pada gambar..kalau lu mau clear braderr..

    BalasPadam
  3. jijik lagi menjijikan

    BalasPadam
  4. itulah perangai umno harbi.....takkannlah org macam tu Nabi saw nak mengaku umat.

    insyaallah neraka lah tempat tangan2 yg membuat kerja mungkar begitu. Amiin

    BalasPadam
  5. Inilah sebuah parti yang akan dilaknat Allah selepas Pru nanti,dimana kamu akan lihat parti ini akan berpecah-pecah umpama serbuk kayu yang reput dimakan anai-anai.

    Maka berkuburlah Parti yang selama ini menghina dan menentang syariat Allah semasa mereka diberi peluang berkuasa di atas bumi Allah dengan Laknat Allah yang maha Esa!!

    BalasPadam
  6. Ya Allah jauhilah aku dan keluargaku daripada bersama-sama kumpulan mereka yang jahat ini,kerana aku takut dengan azab api nerakamu diakhirat ya Allah.

    BalasPadam
  7. perangi puak harbi ini

    BalasPadam
  8. ulamak jangan buat main-main,belum pun engko orang mampos lagi,atas muka bumi dah terima balasan!!!!!

    BalasPadam