Selasa, 20 September 2011

Tengok nii..Puji Menggila..Sampai Meraung..


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak (kiri) menyerahkan surat tawaran menunaikan fardhu haji 1432H tajaan Yayasan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) kepada sebahagian daripada 111 bakal haji terdiri daripada imam-imam dan para Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) di Seri Perdana di sini, Isnin.

JuRaGan : malam tadi gua tengok dalam TV3 ada dikalangan imam tua dan JKKKP terlalu sebak dan menangis,kerana terlalu terharu dengan pemberian Pak Najib.Sampai ada yang mengatakan bahawa "tidak akan ada di dunia ini,PM semulia Dato'Seri Najib" dan akan mendoakan kejayaan PM semasa di mekah nanti.Memang betula laa..Slogan,Melayu Bangang,Umno Menang!!

Dasyattt...puji gila-gila beb..macam la mereka pergi haji dengan duit poket Najib dan RosMewah..duit dari Rakyat la bangangggggg...

10 ulasan:

  1. united malays no otak dulu kini dan selamanya nak melayu bodoh dan bahlol serta menyembah untuk dapat pertolongan....kesian,kesian,kesian...

    BalasPadam
  2. kah!kah!kah!
    melayu bangang, umno menang...
    kah!kah!kah!

    BalasPadam
  3. Syarikat 1MDB tu bukan ke syarikat yang akan memajukan Air Port Sg. Besi? Baik juga PM kita agihkan duit RASUAH ye. Tahniah kepada Pakcik dan Makcik TOTOK umNO.

    BalasPadam
  4. setiap pelaburan sudah pasti ada pulangannya..jangan jadi bodoh "Menang sorak,kampung tergadai"

    BalasPadam
  5. duit aku juga....hancur UMNO

    BalasPadam
  6. UMNO Suka lihat org melayu miskin jadi bila miskin boleh diguna-gunakan.. in lah salah satu hasilnya...

    BalasPadam
  7. kita sebagai umat islam,janganlah memfitnah sesama kita samaada dari pembangkang atau pemerintah.. Memfitnah tu lebih teruk dari membunuh.

    BalasPadam
  8. kalau dah duit rakyat, duit kita, baguslah atleast kita tumpang pahala membantu org kerjakan haji...tak gitu?

    BalasPadam