Rabu, 19 Oktober 2011

"Himpunan Sejuta Umat" Adalah HARAM..??

Kalau Himpunan bersih 2.0 dikatakan haram kerana tidak berdaftar di bawah akta pertubuhan,walaupun telah dijelaskan bahawa Bersih 2.0 adalah gabungan 60 NGO yang berdaftar.Namun Pemimpin Umno (United Myanmar Nepal Organitation) tetap menyalak seperti anjing kelaparan dengan mengatakan Bersih 2.0 haram kerana tidak berdaftar dibawah akta pertubuhan..Inilah Bangangnya pimpinan UmnoPorn.

Tetapi mengapa pulak pimpinan UmnoPorn terdiam macam orang tertelan kebait sehingga berasap perut dan usus mereka.Tidak pulak mereka menyalak macam anjing kelaparan dengan "Himpunan Sejuta Umat" yang akan diadakan di Stadium Shah Alam nanti.Ini juga adalah gabungan NGO.Namun mengapa mereka tidak menyalak mengatakan "Himpunan Sejuta Umat" ini Haram sebab tidak didaftarkan dibawah akta pertubuhan??

Di sini terserlahnya kebangangan pimpinan Umno yang bercakap mengikut emosi bukan kepada fakta dalam sesuatu situasi.Sudah pasti ada agenda Haprak Umno yang tersembunyi dalam "Himpunan Sejuta Umat" ini semata-mata untuk kepentingan politik jakun mereka...Hancusss UMnoo..

JuRaGan : Seperti kata TG Nik Aziz,Undang2 Hudud yang mampu menghalang manusia daripada Murtad yang datang daripada Allah s.w.t UmnoPorn tolak,lepas tu sibuk nak buat himpunan menentang murtad..apa punya "BODOH" manusia Umno nii!!!

Mana yang Allah lebih pandang,usaha kamu utk jalankan HukumNya,atau kamu menjerit-jerit dalam Himpuan sejuta Umat tapi HukumNYa kamu tolak dan perlekahkan..Inilah Munafiknya UmnoPorn!!


6 ulasan:

  1. Juragan - Lu blogger hipokrit berani kerana benar bro...takut sbb lu bangang....baru tadi aku bagi komen tapi lu dah tolak keluar....ape punya bangsat lar bloggger pencacai pakatan nihhh.....x der teloq....

    BalasPadam
  2. jauhi lah diri anda dari perhimpunan sejuta umat

    BalasPadam
  3. Perhimpunan Anti-Murtad - PAS tak mahu sertai.

    Perhimpunan BERSIH bersama Ambiga - PAS sertai. Anytime..anywhere.

    PAS pentingkan politik dari agama.
    ...
    PAS pentingkan undi dari akidah.

    Hendak seribu daya tak hendak seribu dalih.

    BalasPadam
  4. Tanpa nama 9:39 lu ingat lu punya komen bagus sangat ke?Takda hujah dan fakta macam bangsat beb..

    Gua naka tanya..Kalau Pas tak sertai himpunan ini Batal ke Aqidah..Tapi kalau Umno tolak Hudud sah batal Aqidah lu pi tanya la dengan Ustaz,jangan tanya dengan Chua Soi Lek beb..itu pasal otak lu orang "Bengap" tentang agama!!

    Kalau dah batal Aqidah,tolak hudud,secara Auto islam batal,bila islam batal nikah lu pun batal,maka kalau lu bersetubuh dengan isteri,dapat Anak Haram Jadah beb..Belajar islam sampai habis,jangan cakap macam prang jahil..malukan umat.

    BalasPadam
  5. Umno Kafir tolak Hudud!

    BalasPadam
  6. Kgn marah dgn jemaah al musrikin ni, dorang ni seme tak tau bab2 hukum hakam nih...hahaha jemaah al musrikin katakan. Lu baca abis 30 juzuk ayat Al Quran depan dorang pun dorang tak tau...al musrikin la katakan. Lu tak ingat kes Siti Aishah Bukhari dan lu tak dengar apa komen menteri agama umno...kes terpencil, masaalah cinta remaja...hahaha...takde plak jemaah al musrikin ni nak demo...kes satu keluarga muaalaf kena belasah sampai mati, takde lak jemaah al musrikin ni kecoh...hahaha....lu pikir la sendiri

    BalasPadam