Ahad, 9 Oktober 2011

Tiunasing Punya Menteli....

Datuk Lio Tiong Lai menempelak TG Nik Aziz sebagai "keras hati" apabila masih mahu menjalankan undang-undang Hudud di Kelantan,sedangkan ramai dikalangan rakyat di negara ini tidak bersetuju.

Kenyataan beliau yang menyatakan bahawa "Hasrat PAS untuk melaksanakan hukum hudud jelas tidak mengambil kira pandangan ramai rakyat Malaysia. MCA telah menyuarakan bantahan mengenai isu ini kerana undang-undang itu tidak relevan bagi masyarakat berbilang kaum seperti kita," katanya.

Woii bulung Tioungg..lu jangan cakap apa yang pemimpin bengong Umno ajar sama lu,Ini undang-undang mahu kasi jalan di Kelantan yang 99% rakyatnya adalah olang Melayu Islam maa..Ini undang undang hanya kena sama olang Islam,sebab nanti lepas mati ada hari pembalasan maaa..Olang islam kalau sudah kena hukum sama ini undang-undang Hudud,nanti lepas mati kita olang sudah lepas maa..

Orang bukan islam kalau ada lu punya agama punya undang2 yang boleh kasi lepas lu olang lepas mampiuhh nanti lu ikut laa.Apa hal olang lain punya undang-undang untuk kita punya penganut agama lu mau sibuk dan halanggg..

Lu jangan ikut itu pemimpin bengong Umno cakap maa..dia olang takut kalau Kelantan jalan ini undang2.. ini negeri gerenti aman dan selamat,sebab ini Tuhan Alah punya undang-undang mau kasi jaga di punya hamba dan dia punya bumi...

Kalau kelantan aman dan selamat..sudah pasti rakyat negeri lain pun mahu maa..ini la yang pemimpin bengong Umno takut,sebab ini olang manyak bikin rasuah,tipu culi duit rakyat dan zalim sama ini rakyat Ooo..itu pasai ini olang manyak takut maa..

Nombor satu...dia punya bini selupa itu lion king..kalau jalan ini undang-undang Islam,kena tutup aurat maa..habis la dia punya jambul!!Ini sambong punya pompuan mana mahu itu undang2 Islam maaa..dia ingat boleh hidup selibu tawun maa..lu sendili ingat..Jangan kacau olang lain punya agama maa..tiam-tiam duduk itu menteli punya tempat sudah laa...

4 ulasan:

  1. ANU TATAK POTON LULUK LIAM LIAM TIONG (NAMA SELUPA ITU BULONG BISING PUNYA),APA AMANO CIAKAP LU DINGAK,KALU TARAK ANU KASI SIMPAN DALAM BOTOL KEHKEHKEH !

    BalasPadam
  2. Ini hudud mau kasi lu punya bangsa selamat,sebab lu punya bangsa juga kaya laya dan banyak harta..kalau ini hudud jalan lu olang la yang selamat dan untung,tau ka??

    BalasPadam
  3. hoi menteli,

    ini undang2 bukan lu orang punya hal
    apa pasal lu mahu sebok, BODOH

    BalasPadam
  4. Oii MCA kita olang ISLAM tatak kacau lu olang punya Agama.Pasai apa lu mau kacau dan bising-bising pasal HUDUD.Ingat kita olang ISLAM sudah banyak sabar.Kita tak mau tunjuk apa-apa senjata yang kita ada nak lawan sama lu.Tapi......senjata JIHAD kita masih tersembunyi .Jadi jaga mulut lu baik -baik ok.

    BalasPadam