Khamis, 3 November 2011

Tengok nii..Kisah Benar Mamat Polis nii..

Gua ada terjumpa sorang mamat ni,sembang punya sembang rupa-rupanya mamat ni mata-mata gelap ( Polis la beb ) masa gua sembang dengan mamat ni,hujan lebat..gua berhenti di kawasan tempat berteduh di Lebuh Raya.

Gua tengok mamat ni kuyup habis,gua tanya apa sal tak pakai baju hujan,tapi seluar hujan dia pakai?Gua pelik jugak..bila gua tanya dia jawab "Takuttttt.."

Gua tanya,apa sal takut pulak..dia kata baju hujan tu,ialah baju hujan POLIS..di belakang baju tu ada tertera tulisan polis.Jadi gua pun tanya,Ngapa pula dengan tulisan "Polis" tu..Mamat ni jawab,dia takut nanti ada orang buat khianat pada dia,seperti langgar dari belakang.

Gua pun tak paham jugak..gua tanya lagi..Mengapa jadi macam tu????Dia jawab sekarang ini polis banyak musuh,dan rakyat terutamanya golongan muda benci sangat dengan polis..kata mamat ni.

Gua pun anggukkan kepala buat-buat paham aje..dalam hati gua,Tahu tak pa...ha3

6 ulasan:

  1. MASA NAK TERAJANG PARA PENDEMO AMAN TARAK INGAT APA-APA AA ?

    BalasPadam
  2. di iraq, afghanistan, libya, mesir pun polis menjadi alat pemerintah menzalimi rakyat.

    kerana itu bila rakyat bangkit golongan ini menjadi sasaran. maka timbullah fatwa pemerintah berdosa memberontak dan menentang pemerintah islam.

    bila nk kena amuk dgn rakyat, ingat pula fatwa itu, bila belasah rakyat dan zalimi rakyat tak timbul pula fatwa.

    yg pasti pemerintah di atas, ketua2 polis di atas bersenang lenang, anak buah mereka dan rakyat jadi mangsa.

    BalasPadam
  3. hahahahaaaa....

    Buat fitnah macam makan kacang jer puak pas ni laa..

    cari laa bahan lain...

    BalasPadam
  4. Tuu,...Queen Ambiga tengah buat Bersih 3 kat kota kinabalu,...tak nak cerita apa-apa ke..

    pejuang majlis peguam, idola puak pakatan merasmikan Festival Seksualiti Merdeka !!

    pejuang gay, lesbian homoseksual !

    anta semua tak mau ambil bahadian ker..??

    hahahahaaaa...

    BalasPadam
  5. ada lagi Rakab basikal nii..Inilah anak didik Umno Babi yang diajar cara-cara menfitnah orang yang berjuang islam..Tunggulah Laknat Allah ke atas kamu.

    BalasPadam
  6. belum tentu dia ada tendang@belasah pendemo. andainya dlm keluarga kita seorang jadi pencuri, boleh ke kita terima klau sekeluarga kita di panggil pencuri? biar pun marah tpi gunakan akal bila bercakap. jgn si sebabkan mulut menjadi penghalang kita ke syurga.

    BalasPadam