Ahad, 4 Disember 2011

Umno Kehabisan "Powerr" Sudah Kong..!!

Umno kina sebijik seperti bateri yang powernya semakin habis,nak dicas pun bateri memang dah kong..begitu jugalah Ketakutan Umno kini sudah sampai ke tahap pokok pisang pun dikatakan hantu!

Terpaksa menjerit melolong seperti kena sawan dalam himpunan manusia yang menolak hukum Allah.Ini semata-mata untuk meyakinkan rakyat bahawa parti mereka yang terbaik,walaupun proses pereputan Umno ini menyebabkan busuknya semakin menyusuk kehidung setiap rakyat terutamanya golongan muda.

Terkini kemenangan Parti Islam di Morocco ,menjadikan Umno dan pimpinannya bertambah meroyan kerana Parti Sekular yang terdapat di Mesir,Morocco,Yamen,Libya dan Tunisia adalah berdasarkan sistem yang diambil dari negara barat,sama seperti Dasar yang dipuja dan diagung-agungkan oleh Umno Haprak sehingga melemparkan ke tepi Al-Quran dan Hadis Nabi.

Mereka hanya mampu menipu diri sendiri dengan mengatakan Partti Reput itu sebagai islam,sedangkan kita boleh lihat dalam himpunan manusia yang menolak hukum Allah ini apabila mereka hanya mampu menghina,memfitnah,menaikkan sentimen perkauman dan mencaci maki sehingga kehabisan modal.Agenda rakyat yang patut di perkatakan sudah lenyap kerana emosi dan perasaan sudah dibelenggu oleh syaitan dan Iblis.

Tengok saja Shharizat,sudahlah tidak menutup aurat bercakap merapu mempertahankan diri dalam kes NFC,samalah seperti cakap berderai pungkok bergelumangkan taik.Laungan hidup melayu adalah perkataan yang boleh membawa kepada kufur,sama seperti laungan Parti bukan islam yang lain yang melaungkan "Hidup MIC","Hidup Gerakan" apakah bezanya???Mengapa tidak mahu melaungkan "Allahuakbar" memuji Allah,yang berkuasa keatas setiap pekerjaan manusia,namun tidak mampu dilakukan sebab di hati mereka ini terdapat berpenyakit dan Allah tambahkan lagi penyakit tersebut seperti yang tercatat dalam Al Quran.

Laungan dan ikrar mereka menggunakan islam dan nama Allah adalah umpama,manis dibibir sahaja sedangkan hati mereka membenci dan menjauhi islam.Ingat lagi bagaimana pimpinan Umno memperlekehkan Hudud,makan sup tangan,macam mana melayu nak maju kalau dah tangan takda,Habislah batu-batu di Malaysia digunakan untuk melakukan hukum rejam,macam mana nak buat jalanraya..inilah ayat-ayat yang membatalkan Aqidah manusia yang bernama Umno Haprak saban hari.

Ada anak pimpinan tertinggi mereka yang menggeletek menjadi artis dengan pakaian menjolok mata,Tiba-tiba,suruh ahli Umno umpama ayam sakit ini berjihad dalam islam,apalah punya teruk umno nii..Allah kata" Apakah kamu hanya pandai mengatakan sesuatu,sedangkan kamu lupa akan diri kamu sendiri." kalau Pak Din baca ayat ini,sudah pasti beliau malu dengan Alllah.

Akhirnya,Himpunan manusia yang menolak hukum Allah ini,sebenarnya memperlihatkan kepada rakyat di negara ini,bahawa Parti Melayu ini sudah semakin dijauhi oleh rakyat,hanya meraka sahaja yang masih berperasan atau syok sendiri.Isu penyelewengan,rasuah dan salah gunakuasa adalah barah yang semakin menazakkan parti ini,sebelum dikafankan oleh rakyat dalam PRU 13 ini..InsyaAllah...

3 ulasan:

  1. isu rasuah, penyelewengan salahduna kuasa kronisma di pertahankan keutamaan utk rakyat yg dilaung2kan tak di ambil kira...cakap x serupa bikin...haha..

    BalasPadam
  2. Allahu Akhbar .. semuga Allah SWT menunjukkan kepada sekalian Rakyat Malaysia apakah sebenarnya UMNO selama ini .. Apakah hajat sebenar Para Pendukung UMNO ini .. Siapa sebenarnya Pendukung UMNO ini .. wajiblah sekalian Rakyat Malaysia berfikir dan berfikir .. Di Dunia yang fana ini .. Ugama Islam telah di permainkan dan hanya menjadi sekadar Anutan .. Pertahankan 'Bukit Uhud' .. apa kena mengena dengan pertahankan UMNO .. Rasulullah SAW sendiri sewaktu memimpin dikala Perang Badar berdoa " Ya Allah , jika Kami kalah dalam Perang ini , (aku risau) tidak ada lagi orang yang tinggal untuk menyembahMU " pada suatu ketika Rasulullah SAW sendiri memberi arahan kepada Para Sahabat supaya segera runtuhkan Masjid yang telah dibina olih 'Kaum Munafik' .. kenapa .. kerana Rasulullah SAW tidak mahu Islam dipergunakan .. Kini .. zaman akhir-akhir ini ..kita boleh lihat dan kita boleh rasa .. Manusia-manusia UMNO ini banyak mempelajari dan menggunakan muslihat Kaum Munafik ini .. Dan ini tidaklah menghairankan .. telah terbukti semenjak dahulu lagi hanya sedikit sahaja yang menerima seruan dan ajaran Para Nabi dan Rasul walaupun diketika Nabi dan Rasul masih hidup .. Banyak yang kafir dari Islam .. oleh itu janganlah kita hairan lebih ramai Ahli UMNO daripada Ahli PAS .. Disini ALLAH SWT sudah pun memberi kita petunjuk .. Sama juga keadaan di Masjid ataupun Surau .. lebih banyak yang berkeliaran daripada yang berada di Masjid ataupun Surau .. Apa yang nak dihairankan .. Hanya Insan-insan yang sedar tentang tipudaya Iblis yang akan beriman .. sedikit sangat .. Jadi usahlah risau ..

    BalasPadam