Jumaat, 23 Disember 2011

Woii Mamat...Lu Nak Takut Apa Beb...???

Apa la punya bangang Si Alfian ni,boleh keluar kenyataan takut nak pulang ke Malaysia gara-gara berkhawin dengan kaum sejenis.Ini negara Melayu Sekularrr maaa..Bukan negara Islam,mana ada undang-undang Islam berjalan beb..

Malah kalau lu pegi tengok kat Bukit Bintang dan sekitarnya melabak pusat GAY yang bila lu balik nanti lu boleh join beb,macam dah jadi halal gua cakap lu..Yang penting lu mengaku lu Pemuda Umno sejati dan idola lu ialah Si Najib..gerenti selamat beb..

Pemuda Umno kat Malaysia mana ada telo beb kalau dalam bab agama nii,Chua soi lek pakat hina hudud,pemuda dan pekida tersengih macam orang tertelan taik cicak adanya,ada sorang mamat cina pakat hina lagu negaraKu,tapi oleh sebab mamat cina ni penyokong Najib,selamatttttt...tapi kalau lu turunkan gambar pemimpin Korup dan Haprk mereka..siap lu,sebab mereka ni sudah dilatih di pusat latihan Fidlot,untuk ikut apa kata pemimpin ( pengembala) mereka beb..ngeh..ngeh..ngeh..


Baca..Ariff Alfian Rosli, pelajar Malaysia yang melangsungkan perkahwinan sejenis di Ireland menyatakan ketakutannya untuk pulang ke tanah air.

Dalam kenyataannya kepada akhbar The Irish Times hari ini, Ariff Alfian berkata, dia bimbang dengan keselamatan dirinya jika pulang ke Malaysia

” Saya bimbang dengan keselamatan saya namun ingatan saya masih dengan keluarga dan rakan-rakan di sana. Saya tak pernah mahu perkara ini menjadi berita utama,” katanya kepada akhbar itu.

1 ulasan:

  1. dah burukkan agama, burukkan keluarga, nak burukkan melayu malaysia pulak.
    woi...orang lain pun ngaji oversea jugak!

    BalasPadam