Ahad, 22 Januari 2012

Melayu Bangsattt...(Video) Lu Orang Kena Tengok Beb..




Jangan jadi Melayu Bangsat beb...kita ada undang2 dan ini negara Demokrasi,jangan
pikir lu orang kuat sangat dengan Umno dan Polis cover lu orang,Ini sudah
jadi perkauman...Bangsat la lu oranggg..Kalau takda islam macam ni lah jadinya,
puak Umno memang didik lu orang jadi Melayu "Bodoh" supaya dia orang boleh
jadikan lu orang "Barua" atau lembut sikit " Khinzir cucuk hidung"...Mapousss Umnoo..

Nak tahu siapa dalang kejadian ini sila (Klik)




19 ulasan:

  1. aku harapkan puak India cari mamat buntal tu,kasi ajar dengan dia,atau lebih lagi kasi potonggg!!Padan Muka!!

    BalasPadam
  2. Sudah main kasar puak "Celaka" Ini..Penyokong Pakatan Rakyat lepas ini jangan bagi muka pada mereka.Kita tibai cukup-cukup,mereka dah melampau!Mati Syahid!

    BalasPadam
  3. Aku kenal mamat samseng ini,namanya bukan Baharom tapi Bahalul!

    BalasPadam
  4. lu org semua silap beb nama dia bukan baharom lah bro, kalau kat pantai timur org panggil babi hutan and pangan. muka dah macam setan nak tunjuk samseng lah pulak mamat ni. muka mcm ni samseng ke poooorrraaaahhhh, apasal puak india tu tak balun je mamat tu biar masuk hospital. aku syorkan lepas ni kalau nak buat abu, standby awal awal. kalau tak macam ni lah jadinya

    BalasPadam
  5. Tengok lagak mamat ni pun semacam aja. Dia kalau tak ada geng, mampoih tak berani punya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ITU LAH PUKI MAK ROSMAH DAN KOTE NAJIB YANG SIAL TU . ITU PUN ORANG INDIA HENDAK PERCAYA LAGI DEKAT INI UMNO. HARI-HARI ORANG INDIA CAKAP SOKONG INI UMNO. SEKARANG APA DAH JADI .

      Padam
  6. Mana Unit Amal damn AMK..skrg musim mengawan puak2 Umno itu sebab menggila semacam saja,Untuk keselamatn pastikan selepas ini ada unit keselamatan yang boleh bertemu buku dengan ruas,,kalau boleh kasi pijak sampai pengsan jenis puak takda tamaddun ini memang nak kena ajar!

    BalasPadam
  7. Ingat... Doa orang teraniaya... Senjata tu...

    BalasPadam
  8. lu org semua cakap tak serupa bikin///ada ka tolong india dari melayu

    BalasPadam
  9. Pakcu Rantau Panjang.23 Januari 2012 10:40 PG

    Maaflah Pakcu mencelah.....kalau dah Melayu sendiri kata bangsat ke Melayu jadi apa lagi yang tinggal ??????Inilah lah maruah kita. Bila peluang dibuka untuk mengata bangsa sendiri apatah tah lagi untuk orang asing....lagi lah mereka gomo...

    Apakah kerana seorang yang berperangai begitu tuan gadai nama Melayu.?? Apakah tuan bukan Melayu? Jangan terlalu emosi hingga politik dan bangsa digadaikan. Apakah tuan sedar yang puak yang tuan sanjung tu pernah mmenghina Melayu dan beberapa kerat peguan mereka pernah terlibat dengan kes Sosilawati yang mati dibunuh....apakh lebih mulia tuan angkat HINDRAF dari Melayu yang menghempas hanya kertas dan fail ????

    Apakah puak Pakatan yang pernah memukul pengundi di Galas dulu bersama ejekan yang mengnina saudara seagama dan bangsa itu lebih sempurna untuk tuan katakan bangsat untuk Melayu UMNO kerana HINDRAF ini ???

    Pakcu tak pernah tersentuh hati sebelum ini dengan tulisan tuan kalau kerana politik...kerana itu hak tuan....tapi Pakcu cukup terguris bila tuan merendah MELAYU demi kaum lain disebabkan bangsa kita dijatuhkan....maaf jika apa yang Pakcu tulis kurang disenangi..dan tuan boleh delete jika tuan mahu.....Pakcu orang atas pagar malah bodoh pula.....walahualam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa ada pada bangsa sekiranya tiada jati diri dan maruah, apakah ini sikap bangsa melayu yang dibangga2kan. Sekiranya inilah bangsa melayu yang dibanggakan biarlah tiada bangsa tetapi ada ugama.

      Padam
    2. Siapa yang nak rampas Kelantan yang diperintah oleh orang Melayu Islam 100%..bukankan Umno iaitu orang Melayu juga,bukanlah org india atau cina yang nak rampas...yang kuat menentang Rasullullah iaialh bangsa Arab sendiri,bukanlah bangsa lain??

      Kita ada adab dan akhlak yang islam ajar terhadab bangsa lain,hinggakan Rasulullah bersikap baik dengan kejahatan Yahudi.Jadi apakah dengan sikap dan akhlak yg ditunjukkan oleh org yang sebangsa dengan kita terhadap org bukan islam,yg bukan cara tarbiyyah Rasulullah patut dan wajib kita sokong dan bantu????

      Maka sekiranya kita bantu,maka ASSOBIYYAH namanya..Sbb Rasullullah kata barang siapa yang membantu kaum atau bangsanya dalam sesuatu kezaliman mana itu namanya Assobiyyah..Dan Rasulullah tidak mengaku sebagai Umat!! - inilah yang hamba tahu wahai Pak Chu,seperti apa yang saya pelajari daripada Ulamak!!

      Padam
    3. ana setuju dengan tulisan Salamun di atas..maaf lah Pak Chu,sesungguhnya ana tak terasa langsung dengan perkataan Melayu Bangsat,kalau Islam ana cukup marah,krn nabi sendiri pernah marahkan bangsanya sendiri diatas kezaliman dan kejahatan mereka.

      Apakah dengan cara dan kelakuan begini,kaum india itu akan terpikat dengan Islam yang dianuti oleh brader samseng tersebut,malah kebencian akan bertambah terhadap Melayu dan Islam.

      Bagaimana pula nanti,kalau mereka lakukan serangan yang serupa ke atas program Umno,apakah yang akan terjadi???Apakah pak chu akan kata betullah apa yang orang india itu lakukan???Inilah masalahnya..apabila kita bertindak tidak mengikut apa yang diajar oleh Islam tapi bertindak dengan apa yang dibakar emosi dan semangat mengarut oleh bangsa itu sendiri.Islamlah Maka Kamu Selamat!!

      Padam
    4. Pakcu ni bodoh btulla.. kalah bodoh lembu si Sarizat tu...

      Padam
  10. kerana jati diri dan maruah lah kita sekarang dijijak di hentak,,malah meka berani berkokok di kawasan melayu...kawan,,gua tak sanggut bangsa gua dijijak walaupun fahaman tak sekata,,,,politik lah dengan hemah,,,,,,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bodoh btulla dia ni.. tak abis-2 dgn fahaman asobiyah tu.. politik berhemah konon.. berhemah sgt le tu..

      Padam
  11. Pakcu Rantau Panjang.23 Januari 2012 6:22 PTG

    Terima kasih kerana perjuangan Islam anda...tapi Pakcu Melayu Islam dan keturunan Pakcu pun Islam jadi tak salah jika Pakcu kata kerana Melayullah kita diberi Islam dengan percuma.....apakah kalau anda dilahirkan bukan Melayu maka anda akan menerima Islam dengan seadanya...

    Kelantan sebuah negeri..dan negeri bukan kemana jika orangnya bukan Islam.Jadi iman dan amal yang menjamin seseorang Islam. Dan Pakcu bukan mengallakkan sesiapa menggangu dan mengancau miski pun bukan Islam tapi Pakcu terusik kerana tuan membangkitkan Melayu bangsat.....tuan perlu faham .Dan terima kasih kerana Pakcu jadi lembu kerana perjuangan anda asal Pakcu bukan menjadi pengikut yang tiada harga diri.......

    BalasPadam
  12. Terima kasih di atas perbincangan yang berilmiah.Semoga blog ini dapat memberi info yang berguna.Sebarang ketelanjuran Mohon Maaf krn hamba insan yang lemah.

    BalasPadam
  13. salam poksu,
    sebab itu kita mahu islam bukannya melayu.lagipun tiada tanah diatas dunia ni hak orang melayu,semuanya hak allah .kita hanya menumpang je.kalau dah ternyata perangai orang melayu macamni takkan kita nak pertahankan.agak2 la

    BalasPadam