Sabtu, 14 Januari 2012

Kisah Benar..Umno Pecah Panggung Di Perak..??

Parlimen Bukit Gantang Perak sebentar tadi telah digempur oleh UMNO BN dengan lebih kurang 120 buah bas yang diupah untuk mengangkut tetamu upahan untuk menyambut kedatangan Najib dan Rosmah ke sini sebentar tadi.

Memang ramai yang datang jika dihitung sekiranya dicampur dengan anggota kesalamatan dan kakitangan kerajaan yang dikerah untuk hadir.Dari sumber2 yang aku dapat dilokasi pihak penganjur telah menyediakan hidangan makan malam hanya bagi 15ribu orang. Namun yang hadir melebihi 2 kali ganda.

Zambry mungkin tersenyum hingga nampak gigi geraham...konon-nya rakyat Perak sudah kembali menyokong UMNO BN. Hakikatnya mereka yang datang itu hanya mungkin 2% sahaja dari keseluruhan rakyat Perak,itupun ada sumber menyatakan setiap bahagian telah disogok dengan sejumlah RM untuk mengalak-kan kehadiran. dan khabarnya sebuah kereta yang datang dengan 5 orang akan menerima RM100 dari pejabat UMNO di tempat masing-masing.

Sorang Pak Cik dilokasi berkata "Pak Cik datang dari Teluk Intan dengan bas..dari tengahari tadi dah sampai.." Terkejut juga aku...dari Teluk Intan datang Taiping...*apa yang aku tahu setiap bahagian UMNO dikerah paksa 500 orang ahli datang. Esok senamrobot padang Asplenet pun ada baucer RM untuk ahli yang hadir...nak senaman pun kena upah baru datang.

4 ulasan:

  1. betul sesangat ape yg diulaskan ini n ada yang datang dengan bas dari selangor kedah p pinang johor pahang n sembilan dll datang macam orang lapar n orang2 taiping n bkt gantang x hingin pun datang n kami lalu je depan tu akhirnya najib ditipu mamak zamri n kuntum2 zamri hehehehe tertipu lah rakyat malaysia yang terhegeh2 sokong umno n bn

    BalasPadam
  2. Rakyat kembali menyokong UMNO?? Cakap kat Zambri.... jangan perasan. Itu ayat syok sendiri.

    BalasPadam
  3. Mana p tu semua yg tua2 dah..... yg muda2 semua dah tolak UMNokk

    BalasPadam
  4. sahih ker berita ni...

    BalasPadam