Ahad, 15 Januari 2012

Subhanallah..Tibalah Saat "KeHANCURan" Umno!!


Tanpa dipaksa dan sogokkan wang RM50 serta nasi bungkus dan bas percuma seperti yang berlaku di Perak dengan kehadiran Najib Altantuya dan RosMEWAH,Maka puluhan ribu hadir di Malam Konvensyen ke 3 PR si Alor Star malam tadi menggambarkan kepada kita rakyat Malaysia bahawa papan tanda yang berbunyi.."No Entry"...terpaksa diberikan kepada Umno di Kedah pada PRU 13 ini..Hancusss Umnooo...

2 ulasan:

  1. ORANG DAN PEMIMPIN UMN0-BN MANA ADA MALU,BILA MARUAH PUN TIADA TIMBULAH GEJALA SALAHGUNA KUASA,PENYELEWENGAN KHAZANAH NEGARA@RAKYAT,LEMBU DUDUK KONDO,SOFT LOAN BELI MERCEDES,WANG ZAKAT DIKELENTONG, KOMISYEN BERJUTA-JUTA BELI KAPAL SELAM DAN KELENGKAPAN TENTERA,SAPU TANAH-TANAH SESAMA KRONI DAN SABOTAJ NEGERI-NEGERI BAWAH PAKATAN RAKYAT ! ITULAH UMNO-BN YANG MENYALAK 1MALAYSIA KONON,MEMBELA AGAMA DAN BANGSA MELAYU,TAPI PERKAUMAN TERLAMPAU, KINI RAKYAT SUDAH BUKA MATA & MINDA ,SUSAH NAK KELENTONG LAGI, MUNGKIN MAK CIK YANG TAK BERAPA TAU DAN HANYA TENGOK TV3SUKU SAJA BOLEH PERCAYA SEMUA PEMBOHONGAN UMNO-BN ,YANG KUAT PERASUAH ! UNDI SELAIN UMNO-BN !

    BalasPadam
  2. Malam tadi saya pun hadir menhikuti program ceramah PR di stadium SAH, Alor Setar. Lautan manusia memenuhi padang bola stadium tersebut. Saya juga seperti orang lain yang tidak dibayar oleh parti malah belanja duit poket sendiri.

    Pada siangnya saya hadir ke program kerajaan umno/bn sempena "Hari Petani, Penternak dan Nelayan" yang dibuat di pekan Parit Buntar, dirasmikan oleh Najib. Maklumat yang saya dapat 500 buah bas digunakan untuk mengangkut pengunjung dari seluruh negara. Patutlah ramai orang datang.

    Saya bertanya pada seorang makcik yang datang dari Perlis, dia kata datang dengan bas yang disediakan dan diberi saguhati sebanyak RM50. Itulah salah satu dari ribuan cerita di sebalik penggunaan wang rakyat untuk ramaikan program BN. Berapa ratus jutakah wang rakyat dihabiskan untuk promosi parti rasuah itu..? Patutlah negara hampir bankrap.

    BalasPadam