Ahad, 29 April 2012

Kantoii Habiss...Syabass Inspektor Shahab..!!


 Satu Wajah..Tapi 2 tugas...Peserta Bersih dan Anggota Polis..
syabass Inspektor shahab!!

Petang tadi gua tengok cerita Tamil..Dialognya besttt..Macam nii.."Kamu jadi polis kerajaan,Anjing dan kuda pun kerja dengan kerajaan..sekiranya Anjing dan kuda mendapat makan dengan khidmat mereka terhadap kerajaan,kamu sebagai anggota polis pun seperti itu...Namunnnn,Anjing hanya mengikut perinta tanpa berfikir,kerana tiada akal..Dan seliranya,kamu juga hanya mengikut perinta tanpa berfikir..maka kamu samalah seperti anjinggg!!"

13 ulasan:

  1. HAHAHA BAGUS CITER TAMIL,DI MESIA PUN ADA CTER MACAM TUU,IKUT SONDOL JA DAH IKUT PERINTAH ! TANPA MARUAH & HARGA DIRI INILAH JADINYA MALAH LAGI TERUK DARI TENUK ;)

    BalasPadam
  2. tunggu kami datang melawat kamu wahai polis2 dan kami akan cuba rampas nyawa kamu smua jika termampu agar mudah firaun(Najib) disingkirkan...Demi Allah & taat setia pada negara...demi bangsa ...kami juga akan cuba ratah bagaimana kamu ratah mangsa tak berdosa...!!!

    BalasPadam
  3. 'kami' hadir tanpa rupa...'kami' pulang dengan berita 'kami' singgah tanpa bicara... korban 'kami' demi negara ...supaya mati SEMUA P0li$ pengkhianat negara!!! SIAL!!!

    BalasPadam
  4. aku kalau boleh langgar setan ni dengan lori sampah yg bawa najis babi dah confirm aku akan janji pada diri sniri...setiap manusia yg aku jumpa setiap hari aku sedekah brapa yg aku ada ...bukan tolak suey mamat ni dan seronok kali dpt wat cm tu...mesti best kan???!!!

    BalasPadam
  5. pembunuh bersiri30 April 2012 5:21 PG

    gua harap2 dapat jumpa la di satu tempat yg sunyi...yg hanya ada diri mu dan diriku

    BalasPadam
  6. kalau lah ku dapat kaki dan tanganmu akan ku kepak2 menjadi kepak ayam yg enak dan ku beri makan pada POLIS2 yg kelaparan di ketika mereka laparkan dan dahagakan darah manusia walaupun mereka tau itu kamu...sabarlah sygku ...akn ku kepak2 dan patah2kan kaki mu itu satu hari nanti syg...kerana sanggup menjadi pelakon upahan walaupun kau tau aku directornya...Cut!!!

    BalasPadam
  7. celaka pada polis yang jadi barua. Ucapan Salam kepada polis yang masih beriman.

    BalasPadam
  8. Bagus! Bagus! Bahan kempen terbaik menjelang PRU, KEGANASAN PAKATAN RAKYAT!!
    Puak bangsat yang sengaja melanggar perintah mahkamah!

    Penganjur rusuhan!! Pemecah keamanan !

    Tamadun rakyat hancur ditangan puak bajingan ini !!

    BalasPadam
  9. Tamaddun kita dah lama hancurrrr.. Dek angkara UMNO.

    BalasPadam
  10. Kalau tanadun kita dah lama hancur, takkan babi-babi kuning tu boleh bermaharajalela dengan sewenang-wenangnya...

    Akai ada kaaa...?

    BalasPadam
  11. Tamaddun bapak engko Rakab!Orang bertamddun tak halang orang untuk berhimpun kerana di benarkan dalam perlembagaan,manusia yang tak bertamadun macam Ahli Umno Pulau Pinang yang banggang dan perangai macam BABI bila sanggup bagi najis pada orang lain..Maka samalah nilai si Rakab ini dengan najis yang dikeluarkan ikut pungkok..Tuikhhh

    BalasPadam
  12. jgn dilayan rakab tu..dah sememangnya wujudnya utk menjadi ketua babi dan anjing umno...usah dilayan perangainyer psl antara syaitan dan iblis rakab merangkumi segalanyer..kah..kah..kah..rakab..rakab...maposss lu di tgh jln...kah..kah..

    BalasPadam
  13. Woi bebal !! Berhimpun dibenarkan jika ada permit ! Kalau mahkamah dah keluar perintah melarang berdemontrasi di tempat tu, kenapa puak bangsat kau merempuh nak masuk jugak ??

    Itu tak bertamadun laa namanya..

    GOBLOK macam ASD jugak !

    BalasPadam