Ahad, 20 Mei 2012

Artis Mcm Ini Yang YB Hamidah Meluat Nii..

Apa hal pulak Kak Abby ni pegi ceramah atas pentas Pas pulak..ini yang buat pemimpin haprak Umno bertambah meroyan macam "Ulat dalam cuka"tambahan pulak kalau di Perak nii,YB Hamidah pakat panggil para artis untuk support BN Perak yang nak "Mapuihh" dengan pelbagai program maksiat sempena tahun Meliwat Parak katanya.

Selepas Aishah, Dayangku Intan,,,,, Kini Giliran "Abby Abadi" Mengambil Tempat.. Jom Kita Turun Ramai-Ramai... ::.kikiki.::

Abby Abadi ( Isnp. Aliza) Bekas pelakon Siri GERAK KHAS akan bersama sama di Pentas Himpunan Pemuda Islam Rhu Rendang, di Pantai Rhu Muda, Marang

Baguslah macam nie.ada perubahan yang baik.Inilah parti pas.Orang yang mahu berubah kepada kebaikan akan menyertai pas manakala orang yang nak kepada keburukan akan menyertai Umno.Ko orang orang fikir-fikir la sendiri..Apa pun aku ucapkan tahniah Abby abadi kerana bersama-sama dengan parti islam..

3 ulasan:

  1. Dua tiga kerat artis yang menyertai Pas tidak akan mampu mempengaruhi masyarakat untuk turut menyokong Pas,..tapi apabila pemimpin besar Pas seperti Hasan Ali menghentam Pas setiap hari itu sudah tentu menyakinkan orangramai supaya menolak Pas.

    alahaaaaiii juragan !!

    BalasPadam
  2. artis yg menyertai PAS adalah atas dasar Islam yg mana menunjukkan bahawa mereka telah benar2 memahami yg mana betul dan yg mana salah .... Hassan ali dr umnogok dan kepada umnogok juga ia kembali ... dlm sejarah PAS dah byk pemimpin yg dtg dan pergi tetapi PAS tetap teguh ...

    BalasPadam
  3. Bancai...rakap...kaninabo....

    BalasPadam