Khamis, 3 Mei 2012

Siapa Awek Cun Nii..Siap Untuk Bertempur..

Uwekkk..sory beb,gua ingat cun..rupanya Cunnntoiii..Inilah wanita UmnoLem yang bersemangat untuk TIBAI Anwar..jaga-jaga kakak dan makcik sila-silap lu orang yang kena tibai dengan pemuda Umno yang semakin meroyan gila sex dan melucah!!Akhir kalam..Di mana Umno Kuat..Disitu banyak Maksiatt..

13 ulasan:

  1. Dapat kat papagemuk kakak2 dan makcik2 ni, habis di ratahnya......Sekali papagemuk tibai, sure 9 bulan lepas tu dapat cuti 2 bulan.

    ha..ha..ha..

    TIBAI PAPAGEMUK

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekali Anwar TIBAI, kaya seumur hidup. Macam Azmim laki bini,,,
      emmmm alahai..Hang tak nak cuba nasib ke Juragan ??

      heheheheee..

      Padam
  2. tunggu dan lihat kesudahannyee

    BalasPadam
  3. perwakilan lembu sedang bersuka ria sebab dpt makan nasi bungkus + air mineral + duit poket ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Diaorang tu bersukaria sebab pakatan rakyat sedang berdukacita,..
      alaaaa kes Azmin yang terbaru tuuu...

      Padam
    2. Rakab Anak Haram4 Mei 2012 5:45 PTG

      Baguslah tu..Esok diakhirat Allah akan buka aib kamu,sehingga kamu tidak mampu untuk melihatnya...di sini engkau mampulah fitnah orang lain,sebab engko ada kuasa!!

      Padam
    3. Didunia lagi Allah dah bukakan aib pemimpin pakatan..

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mamat ni menyamar guna nick pemuda Umno laa pulak....

      Padam
  5. BUDAKBOY

    Kakak2 semua.. opsssss.. adik2 semua.. pesan abang ye.. kalau jaga khemah masa ngundi nanti tak dapat duit cukup, pangkah apa saja asal bukan umno.. ABU..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kau tak nampak ke, depa semua pakai baju TIBAI !

      dapat duit atau tidak, TIBAI tetap TIBAI !!

      Padam
    2. Pemuda Umno akan TIBAI kakak dan makcik ini,sebab dalam umno mana ada halal haram...semuanya halal tak kira bini orang.

      Padam
    3. Eh,eh,..hang ni macam mengata Anwar ngan Mat Sabu jer...

      heheheheee..

      Padam