Isnin, 21 Mei 2012

Tengok Nii..Kejayaan Terkini Umno Di Pulau Pinang..


Hebat BN memerintah..yang menjadi tulang belakangnya ialah UMNO dengan slogan "Hidup Melayu",kerana kehebatan Melayu Umno di Pulau Pinang sehinggakan KM pun boleh bagi kat cina,walaupun kerusi orang Melayu Umno adalah lebih di PP.
Paling malang selama 53 tahun BN memerintah yang PM,TPM dan Timb. KMnya orang melayu UMno yang bersunat,tetapi malang program Tarbiyyah bukanlah matlamat parti melayu Haprak ini.Padang Kota Lama yang sering menjadi tempat program maksiat di zaman Parti Gerakan memerintah dulu langsung tidak mampu digunakan oleh Umno Haprak untuk mengadakan program yang berunsur keagamaan..mungkin takut atau Umno Hapraklah yang selama ini menjadi Khinzir tunggangan Gerakan dan MCA,atau kalau PAS sebagai kuda tunggangan DAP,mampukan mereka melakukan program keagamaan yang sebegini besar..sudah pasti akan dihalang oleh DAP yang anti Islam..Hu3

4 ulasan:

  1. UMNO-APCO PENANG HANYA GEROMBOLAN GENG MAMAK-MAMAK KAKI SELEWENG DAN BAWAK TAIK PI KOMTAR ;) MELAYU UMNGOK DOK NGANGA MAMAK PUTAR SEMUA ,MELAYU PENANG PEMBELOT HANYA TAU 10 ATAU 20 PERSEN, JADI MANGKUK AYUN SERTA HANYA TAU HASAD DENGKI & KHIANAT SESAMA MELAYU,MELAYU ISLAM SAHAJA YANG BOLEH PAKAI DI PENANG ;)ABU SAJA JAWABNYA !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Melayu pakatan jadi babi peliharaan cina DAP, tukang merusuh...
      Umpama beruk dirantai, terima saja hukum yang dijatuhkan oleh tuannya, DAP !

      Ente semua boleh berlakon sembahyang tonggang-tonggek kat atas padang, tapi hakikatnya nak laksanakan hudud pun kena dapat lesen dari Karpal Singh dan DAP kafir harbi !!

      muahahahamuahahaaa

      Padam
    2. Muaaahahahamuahahaaaaaaa..!!!!

      Padam
    3. klu dah umnogok tu tetap gok la juga .... melayu byk d penang tapi ketua pemuda bagi kat mamak.. jadilah geng mamak kah..kah....

      Padam