Sabtu, 5 Mei 2012

Terkinii..Kenyataan Najib Ini "Menggerunkan" Pakatan Rakyat..

Kenyataan Puan Najibah dalam TV 3 suku hari ini,bahawa Umno akan berkumpul seramai mungkin di Stadium Bukit Jalil pada bulan ini dalam keadaan aman tanpa ada kekacauan dan provokasi...Kuah..kuah..kuah...

Gua ambil contoh (Contoh saja beb..).. macam lembu nak berkumpul di dalam kandang sendiri,memanglah aman..sapa pulak nak kacau sebab Polis yang ada polis lembu..TV yang ada,TV lembu..Wartawan yang ada,wartawan lembu..FRU yang ada,FRU lembu dan Ahli yang hadir semuanya Lembu..jadi macam mana nak berlakunya kekecohan sebab semuanya lembu iaitu dari satu spisis dan satu keturunan.

Semoga apabila lembu-lembu ni berkumpul janganlah pulak makan rumput haram,berdosa hukumnya..maksud gua..Ahli lembu yang datang akan dibawa dengan kenderaan,diberi baju,makanan dan tempat tinggal..sudah pasti jutaan duit akan digunakan..duit sapa brooo??Duit Umno ke??Umno mana ada duit,sampaikan bangunan umno di Kuala Lumpur di sita kerana tak bayar sewa..kuah3..lastnya..duit rakyat laaa..jadi,sudah pasti rakyat tak akan halalkan kalau nak buat perhimpunan UmnoHaprak nii...jadi kalau guna jugak,jadi Haram..makan duit haram Quran kata hati akan jadi gelap dan tertutup kepada Hidayah..jadi sesuailah Umno dengan gelarannya UmnoLembu...sebab tiada daya berfikir dan hanya mampu menyondol sahaja...kuah3..Hancuss Umno..Negara Selamat!!

JuRaGan  : Gua cuma jadikan Lembu sebagai contoh..sebab skrg lembu yang glamour,dan semua orang tahu...Jangan pulak ada yang marah..sebab gua cakap spisis lembu,Hanya lembu dan keterunannya yang boleh marah kat gua..Ngeh3..jagi kalau lu orang nak tengok spisis lembu boleh marah dan menulis lu orang bukaklah  komen kat bawah!!

16 ulasan:

  1. Baru Najib umum Umno nak berkumpul, si Juragan dah terkencing-kencing dalam kain pelikat...
    pasal tu awal-awal dah buat fitnah untuk penyedap hatinya sendiri dan babi-babi kuning
    peliharaan zionis !!

    emmmm...alahai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sahhhh.. inilah lembu yang gua cakap pada lu orang...kah3

      Padam
    2. Monkey Shooter5 Mei 2012 6:46 PTG

      Lembu jenis yang Sdr Juragan sebutkan ini kalau dilihat dibahagian punggungnya ada cop UMNO dulu penipu, kini penyangak dan selamanya lembu.....

      Padam
    3. lembu yg bernama rakab ni dah tak sabar nak naik bas percuma + nasi bungkus + air mineral + duit saku.....

      Padam
    4. bukan umno tu peliharaan apco ker lawak lah lu der

      Padam
    5. Aaaaiih !! Menyondol-nyondol pulak babi-babi kuning ni..

      heheheheee..

      Padam
  2. LINGKOPLAH PADANG RUMPUT KENA MAKAN OLEH LEMBU-LEMBU GERMBOLAN SEKUTU APCO ! YANG LAGI NAHAS DAH LA TAK CUKUP LEMBU MAI PULA LAGI TENUK DAN NANGOI BUAT RAMAI HAHAHA ;D ,BOTAKLAH RUMPUT STADIUM ,LECE BETUL LEMBU-LEMBU PRO ZIONIS NI SEMUA !

    BalasPadam
    Balasan
    1. sbb tu masa bersih tak bole dok atas pdg. preparation utk lembu nak makan

      Padam
    2. Amurparia,

      Kambing-kambing pakatan menunggu masa jer untuk di sembelih dalam PRU nanti...

      tak dapek den nak menolong nya..

      Padam
  3. itu sebab mat sabu
    awal2 dah kata
    bn/umnnnnnnnnoooooooo... lembu.
    harap pak lembu (najis)
    dan mak lembu (jilat)
    ada sama bersama anak2 lembu.
    keh...keh...keh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Normah bini dia, Normah bini Bokhari,
      Mat Sabu hayun semacam jer..

      Eeeh ! Boleh pulak dipilih jadi timbalan presiden Pas tuu..
      eemmmm alahai!

      Bangang melampau orang Pas ni !!

      Padam
  4. Takat penuh stadium..tak ada hal le.Sembahyang hajat Tuan Guru Nik Aziz pun anytime outnumber orang Umno yang siap berbayar tu.Tapi boleh kah Umno buat macam BERSIH..."multiracial"..satu malaysia n satu dunia.My foot kalau boleh!!!

    BalasPadam
  5. sikit sikit sudah lah kutuk.. pasal lembu
    dah lah jenis spesis buta mata... buta hati..
    tak tahu nilai diri yang ambik duit lembu ... yang ambik duit kapal selam ...yang ambik duit MAS jadi buta... lembu buta

    BalasPadam
  6. kerana ada spesis lembu mcm rakab tu la yg buat pemimpin umno/bn senang2 menyamun & merompak duit rakyat.bangang sampai lubang kuboq la si rakab lembu ni.

    BalasPadam
  7. Sang rakab terjun dengan mangkuk2nya......nevermind...nevermind...nevermind...rakab kekenyangan dengan suntikan minda celaru dan brainwashing oleh umporno

    BalasPadam
  8. Bukti ada pd diri sendiri. . .aku di suruh oleh pegawai utk cri kaum I. . .a,sbb nk penuh kn 2 buah bas prcuma. Utk hadiri program bini najib 6 hb ni.bas free mkn free bwk diri je. ,pastu bgtau satu dunia yg bee end @kerajaan dpt sokongan rkyat pelbagai kaum. . .

    BalasPadam