Khamis, 31 Mei 2012

YB Hamidah "Bangga" Dengan AC MIzal..Tengok Nii..


Ceramah Umno yang dihadiri oleh penyanyi terkenal dan penjual gelang berjaya, Dato' AC Mizal mendapat sambutan HANGIT!!!

Kira-kira 75 orang tidak termasuk bangku telah memeriahkan program tersebut. Sebelum itu makcik2 yang diangkut menaiki bas dari ceruk mana entah dihidangkan dengan kueytiaw goreng panas!..

Program itu dibuat secara last minit utk ganggu ceramah PAS yang dihadiri oleh penyanyi Dayang Ku Intan dan Bekas Pengarah Pelajaran Negeri Dato' Adnan Ibrahim di Ara Payong semalam.

Alangkah hebatnya program ini.. Sudah semetinya AC Mizal gembira melihat kehadiran di luar jangkaannya..kuah3..Dengan Kaki Maksiat..Umno Jadi Kuat...Sumber : BatuGajahMari



10 ulasan:

  1. Jom tengok Hukum pancung hina Islam di Kuwait..jom klik
    http://www.kachipemas.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. skrg org dah tak tengok tv sangat..... belajat & dengar ceramah dgn youtube lagi ori

    BalasPadam
  3. Ini gambar selepas ceramah....elok lah kamu buang jer perkataan islam dlm parti kamu sebab keje kamu menipu sebijik mcm karpal sigh....

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahawakawaK-pop....gambar selepas ceramah ye bro....???? sepatutnya lu cakap "gambar sebelum ketibaan kak midah & AC mizal"..........dannnnnnnnn gambar selepas selesai ceramh yg berjaya mengumpulkan 3 juta ahli UMNO"....

      Padam
    2. ko ada beli gelang penipu ac mizal tu ker?muahahahahaaaa...

      Padam
    3. Ko ada gambor semasa ceramah? Bagi lah kasi bukti.

      Padam
    4. hoi mangkuk hayun ....kamu yg jenis katak bawah tempurung @ bangang yg masih duduk dalam jamban umno....sebab tu Tun madet kata ahli umno kini adalah org bodoh....

      Padam
  4. Ac Mizal dah jadi Ac Majal....klentong tak menjadi dah

    BalasPadam
  5. hamidah dah meroyan takut kalah....insya Allah dia akan kalah teruk di dun sg rapat..

    BalasPadam
  6. situasi begini dah biasa le nih...kalu nak penuh kena paksa atau bagi duit baru kusi boleh penuh...he he he..k pop ade tak...

    BalasPadam