Jumaat, 13 Julai 2012

Fuhh..PM Jadi Imam Solat Untuk Ikhwan Di Mesir..??

Jangan perasaan beb..ahli Umno boleh mati hidup balik pun takkan merasa Pemimpin dikalangan Umno jadi Imam solat bagi Ikhwan Muslimin ini..Tapi,bagi orang PAS lu orang patut rasa bangga sebab pimpinan Pas yang bakal jadi PM suatu hari nanti diberi kepercayaan menjadi Imam di kalangan pimpinan hebat Ikhwan Muslimin...Akhir kalam..PAS Hebat...Umno Musibat..

6 ulasan:

  1. Subhanallah...

    Begitu lah manusia...

    Yg.Baik depan mata selalu terlepas pandang,

    Bila dah jauh apa lagi dah tak ada...

    Baru lah tercari cari..baru lah terkenang kenang.

    ;(

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukankah pepatah melayu berkata nyamok diseberang dapat dilihat gajah depan mata tak kelihatan , Makin banyak ilmu sesaorang makin takut ia akan kejahilan pada dirinya . Itulah yang berlaku dalam kerajaan hari ini , apa saja kerjabuat yang dilakukan semuanya akan ditonjol lebih sudu dari bubur . Rakyat hari ini bukannya bodoh boleh digula-gulakan , zaman untuk keperluan api,air dan jalan sudah tidak terpakai lagi dizaman alam maya ini.

      Padam
  2. PAS Hebat...UMNO Musibat dan Lahanat...

    BalasPadam
  3. moga2 tiada fitnah ttg gambar ni.

    -pemuda ampang-

    BalasPadam
  4. org luar lebih menyantuni tuan guru..krn komitmen kpd perjuangan Islam, ilmu & akhlaknya.. tiada dunia di dlm fikiran..kecuali mencari redha Allah sebagai seorang hamba..semoga Allah kurniakan balasan terbaik kpd tuan guru..ameeen...

    BalasPadam