Ahad, 11 November 2012

Subhanallah...Lu Orang Mampu ke Tengok Pompuan Nii..

Dalam keadaan Pemimpin dan Ulammamak Umno Haprak menjadikan Nurul Izzah sebagai bahan fitnah semata-mata untuk meraih simpati Rakyat yang semakin meluat dan Getik terhadap UmnoHaprak..

Tapi,Ulammamak dan pimpinan Umno Haprak terdiam dan terbisu macam ayam berak kapur apabila pompuan kat atas ni melakukan sesuatu dengan sesuka hati tanpa mengira batas agama dan sensitiviti masyarakat Islam.Mampukah kita redho dan merestui segala tingkahlaku diatas yang menyakiti hati Rasullullah..Jauhi mereka dan Parti mereka untuk keselamatan dunia dan akhirat!!!!

6 ulasan:

  1. Kalau isteri seorang pemimpin tunjuk tauladan sebigini diluar rumah mungkin dalam rumah lebih teruk dari ini,jadi jauhilah pemimpin yang tidak mahu nasihat isteri dan keluarga mereka.

    BalasPadam
  2. Celaka dunia dan akhirat..

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah isteri pimpinan PAS tidak akan melakukan perkara kejiseperti ini,Kerana mendapat Tarbiyyah yang sekucupnya daripada Suami mereka yang sentiasa mendekati dan takutkan Allah.Beruntunglah barangsiapa yang menjauhi dan bersubahat dengan puak-puak sekular ini.

    BalasPadam
  4. Macam tu rupanya perangai anak sultan selangor ye?????
    Macam ni rupanya anak sultan yg mengaku menjadi payung islam ye????
    Ini anak syaitan namanya.

    BalasPadam
  5. Allah nak menguji kita semua khususnya Pakatan Pembangkang agar bersabar, berilmu, berhikmah, berhemah, penuh tawakal kpd Allah dengan bukti yang tulen dan penuh persiapan untuk PRU 13, kerana InsyAllah, Allah nak memberi kemenangan kepada pakatan pembangkang untuk tukar kerajaan sekular ini kepada kerajaan khalifah Islam pertama di dunia dalam era akhir zaman ini(sekurang-kurangnya ke arah meletakkan Al_Quran dan Hadis di Perlembagaan Malaysia secara jelas, terang dan nyata). AMin



    BalasPadam