Sabtu, 1 Disember 2012

AC Mizal Kecewa...??

Pelakon dan pengacara Datuk A.C Mizal pula berkata beliau mengharapkan golongan artis diberi ruang yang lebih besar untuk bersama-sama menjayakan perhimpunan agung Umno yang akan datang.

"Tahun ini ramai artis yang datang tetapi tidak dapat memasuki dewan utama, saya agak kecewa sedikit sebab tidak berpeluang untuk mendengar ucapan Presiden Umno semalam secara bersemuka," katanya.

Beliau berkata masyarakat memerlukan pemimpin yang mempunyai peminat yang ramai dan golongan artis mempunyai kelebihan itu untuk mempengaruhi mereka menyokong pemimpin terbabit.

"Artis mampu menjadi mekanisme untuk menyebarkan ideologi yang ingin disampaikan oleh kerajaan," katanya.

JuRaGan : Inilah jejaka Hardcore Umno dan menjadi  artis kesayangan Midah Osmang dan jadikan mamat ni sebagai Duta Pelancongan Melawat Perak.berapa dia bayar??? sendiri mau ingat beb...Gua ingatkan kecewa sebab Umno tak mahu kepada Hudud ke? Rupanya kecewa kerana ketagih tak dapat bersemuka dengan Najib...Nak cari makan pun agak-agak la bro...


17 ulasan:

  1. cilakak lu..lu yang banyak ajak artis masuk Umno..

    BalasPadam
  2. Yaaa bagi artis masuk PWTC manyak manyak...... biar perwakilan duduk diluar, itu baru betul perjuangan UMNO.
    Hidung tak mancung pipi kereta sorong.
    UMNO udah diakhir hayat.

    BalasPadam
  3. APA MUSTAHAKNYA JUMPA NAJIB? BUKANKAH BANYAK PERKARA YANG MEMUALKAN SEDANG DIBICARAKAN OLEH KAWAN BAIKNYA YANG KINI SUDAH BERPALING TADAH. ARTIS TIDAK MEMBERI APA-APA IMPAK KEPADA PARTI. INGAT TU. ARTIS BUKAN KERJAYA SANGAT, IA HANYA HOBI KEPADA DUNIA ITU. MACAM HOBI MEMANCING, TAK KAN NAK ORANG IKTIRAF PULA DAPAT PINGAT PEMANCING KELAS TINGGI [PKT] PULA?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biasak la, sekarang ni nak dapat pangkat Datuk bukannya susah...pencacai mcm dia nilah contohnya....Dia ingat dia bagus tapi tak bagus pun......

      Padam
    2. Orang dapat Dato' ada jasa kepada negara tapi mamat nie dapat dato' sebab bini saman berjuta-juta dan bayar satu sen pun nafkah anak dan bini dia , inilah tahap kebesaran dato di negara kita, samalah Tanby Cik buat bunting anak dara orang dapat Tan Sri lagi ,bagitulah rendahnya darjat penganugerahan pingat yang boleh dibeli dengan sedikit rasuah kepada yang ingin bergelar.

      Padam
    3. YOU ARE RIGHTTTT

      Padam
  4. Mamat ni nyanyi lagu fiona..lepas tu jual gelang..lepas tu blakon jadi inspektor mazlan gerak khas..blakon 2-3 filem dgn teater..jadi hos "shah alam peace yooo!!!"Pastu ada la meniaga sket2..alih2 dapat pangkat datok??wa bukan nak dengki ke apa ke..taapi zaman skg ni pangkat datok ni da terlalu murah..sikit pun aku x respect...

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang betul pingat datok tu dah macam penutup botol minuman je nilainya sekarang nih....

      Padam
  5. Pakcu Rantau Panjang2 Disember 2012 8:41 PG

    Pakcu banyak masuk blog pro dan kontra. Tapi rata-rata blog kontra kaki hentam peribadi seseorang dari peringkat bawah hingga atas bila kalau ada kaitan dengan kerajaan atau UMNO itulah kerjanya termasuk puak puak dok komen.Tiada sekumit kebaikan pun agaknya yang diperolehi dari kerajaan sekarang ????

    Soal peribadi itu hak sendiri..jadi cuba lah rasional sikit dan berlandaskan fakta barulah orang dapat pengajaran...kalu lagu ni macam mana nak kata baik...pada pertubuhan sedang hati-hati manusia dalam pertubuhan tersebut penuh emosi, ego dan sering padang orang lain semua salah......maaflah kalau tulisan Pakcu ada pedas sikit..Pakcu bukan apa..tetap sokong jika benar dan tetap tak setuju jika salah...fikir-fikirkan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maaf , encik lari daripada topik perbincangan. Salah masuk kandang. Cuba cari kandang yang betul ya

      Padam
    2. pakcu? pakcuceng ke? salah bilik ni

      Padam
  6. Taik lembu mu pak cu bukan tk ada yg baik tp banyak keburukan dn kebatilan dr dari kebaikan.

    BalasPadam
  7. Pakcu Rantau Panjang.2 Disember 2012 10:22 PG

    Masyaalah...tingginya tutur kata dan nilai akhlak "tampa nama" 9:59PG

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam racun. Orang cerita busuk,dia busuk. Orang cerita baik pun dia busuk........mulut busuk.

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  8. aflim sauki skg ni pasang angan2 nk title DATO gak...umgok ni semua kejar dunia je...jamal mgkin x akn dpt DATO pasal perangai dadah dia takut masuk pusat lagi

    BalasPadam
  9. restoran amy katak dh gulung tikar...apasal? msk umgok terus kena pulau ke? hahahahaha nice

    BalasPadam