Ahad, 16 Disember 2012

Umno "Terlalu" Bangga Dengan Artis Ini...


Sudah pasti Umno akan bangga dengan Artis yang menjadi Ahli parti Haprak mereka merasmikan kelab malam Malai Rock Station Bistro ianya menyediakan minuman keras dan sebagainya...Inilah hasil tarbiyyah Umno yang menjadi juara memperjuangkan Islam di negara ini.Tetapi malang disebalinya,apabila Bob Lokman yang menyertai PAS ditarbiyah sehingga meninggalkan segala maksiat yang di larang oleh Allah...Disini kita dapat lihat perbezaan yang ketara apabila Artis menyertai PAS dan Umno Haprak...maka beruntunglah mereka yang menyertai Umno kerana dapat meneruskan aktiviti maksiat yang dilaknat oleh Allah hasil support dari pemimpin Umno...

5 ulasan:

  1. waktu muda masih kacak dan lawa, ramai artis yang lupa diri, lupakan bahwa Allah swt itu maha berkuasa, langgar semua peraturan yang Allah telah tetapkan, bukan islam larang berhibur, tapi mesti ada batasnya,bila kita tak tolong agama Allah , macamana Allah nak tolong kita, bila dah tak laku hidup merempat baru sedar yang Allah itu maha besar, tapi semuanya sudah terlambat.maka BERHIJRAHLAH SEMENTARA WAKTU MASIH ADA

    BalasPadam
  2. Yang kak nak ketawa ni ialah adalah suatu badan yang telah melantik si artis ni menjadi duta/ketua utk satu badan yg menggunakan nama islam. Masya- Allah, dunia dah nak ternbalik.

    BalasPadam
  3. Ini perangan laknat Umno,Bila PAS tarik Artis ke arah Syurga Allah,mereka pun nak tarik Artis juga..Tapi ke arah Neraka Allah..Nauzubillah..

    BalasPadam
  4. umno kan parti untuk lanun2 melayu suka2,gelak2 dan kadang2 nangis sekali sekala setahun sekali bersama lembu2 tua dan muda hanyut dengan retorik pemimpin lanun2 mereka?????

    BalasPadam
  5. Yg bertocang tu GANGSTER tu......,
    Kaki gaduh....

    BalasPadam