Sabtu, 5 Januari 2013

Bongkarr..Ada Pimpinan Pas Yang Mabuk - TG Haji Hadi

Siapa pemimpin yang mabuk dalam bahtera (PAS)...Oleh kerana tak tahan,Mamat tu terus terjun dari kapal...siapa lagi kalau bukan Si Hassan Jati...dan mabuknya sampai sekarang tak hilang..itu yang meracau  siang malam..

9 ulasan:

  1. saya cadangkan inipun kita buat amanat juga semoga pejuang pas boleh gantung mcam amat yang lepas.

    BalasPadam
  2. 100% Sokong!!

    BalasPadam
  3. bagus le bkn mcm bn dh byk kali buat taik msh dok simpan lg..ptut dh buang ahli'mcm prti pas nk yg rekod bersih xde masalah dalaman br selamat parti untuk negara

    BalasPadam
  4. hassan jati mabuk darat.. lebih teruk dari mabuk laut.. susah nk hilang

    BalasPadam
  5. Kenapa sampai mabuk? Dalam bahtera pas tu ada minum2 ke? Atau ada dok jamu air ketum? Tapi yang saya jangka ialah peserta mabuk kerana terlalu banyak fatwa dan amanat dari pemimpin atasan.... Dan semuanya bercanggah antara satu sama lain, jadi para pemimpin bawahan akan jadi mabuk dan mereng he he he!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku tahulah di dalam UMNO tak ada orang yang cerdik pandai... yang bagi komen ni salah seorang. Hang tau ka makna yang dipanggil sebagai 'metafora'??? Bahasa melayunya bahasa kiasan. Selama yang aku duduk di dalam PAS tak adapun aku pening sebab fatwa atau amanat... cuma kadang-kadang 'lemas' dengan saki-baki pro-Unity Government yang tunjuk pandai... dan 'lemas' dengan gelombang orang bodoh macam nonbal yang tak faham ragam bahasa Melayu... Cis pejuang bangsa Melayu konon... ragam bahasa sendiri pun tak faham... takkan naina penang kot... memang layaklah hangpa nyanyi lagi Anak Kecil Main Api kuat-kuat sebab bodoh makin menjadi-jadi.

      Padam
  6. Betullah kata Mahathir Syaitan Yang Dikenali,Bahawa dalam Umno hanya tinggal orang "BODOH" sahaja.Macam nonbal adik beradik kanibal kat atas...ha3

    BalasPadam
  7. namapun NONBAL..bolanya dah pecah kena katok ke bini kerana pancut awal.steady nonbal..tunggu kepala pulak pecah

    BalasPadam
  8. memang org yg jahat dan bodoh layak masuk neraka

    BalasPadam